Senaste aktiviteten
-
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Att golvbrunnen sitter i golvet är uppenbart, den ska du byta. Jag skulle välja en ny brunn som går vertikalt genom golvet (undvika...
-
Höghus svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Tror de tiderna är för en strömbegränsande funktion för prylar med hög startström. /Höghus -
AAxel R svarade i tråden För kort sprint för altandörr.Har du något tips på hur jag ska göra det? Jag har försökt hamra lite på den för att få loss pinnen men har inte lyckats 😅
-
E
-
Patrik440 skrattade åt hempularens inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt". -
Patrik440 gillade rolis inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Håller med. @Marlen Eskilsson @Per Eskilsson Varför måste vi se denna BLUFFREKLAM från "Jettrix" på BH om ett munstycke som kan... -
WRiktigt snyggt! Använde du något verktyg för att få vinkeln rätt i varje spjäla? Jag ska precis påbörja montering av spikregel och...
-
Matti_75 svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.JA du skall byta avloppsrören!! -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Du vinner säkert... Trist - plötsligt händer det inte!