Senaste aktiviteten
-
Tomture61 svarade i tråden MAMMOTION YUKA MINI 2 800.Har en Mammotion klippare, man kan använda schema men kan bli svårt att tajma ihop starttider för de olika klippzonerna. Finns ej ngn... -
RDet är ingen bult, det är en skruv 😉
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Gillat och delat hoppas jag vinner.☝️ -
Glad midsommar! -
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Jadå, jag till vänster och Edward till höger
-
SågspånPappspikEternit gillade Bigfoots inlägg i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Jag anser att är man det minsta osäker så kan man gott byta eftersom det inte handlar om bilning utan bara en bit rör ner i krypgrunden... -
SågspånPappspikEternit gillade fribyggs inlägg i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Asbest form av Eternit är bra, att byta ett evigt mtrl bara för bytandets skull tänker jag att man ska undvika. Om man däremot måste... -
SågspånPappspikEternit gillade Krillemans inlägg i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Alla ovan påståenden tacklar inte faktumet: Om golvet redan är öppnat ner till krypgrunden. Varför då inte dra nya rör ner till denna... -
SågspånPappspikEternit gillade Intets inlägg i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Farsan byggde ut vår sommarstuga. Började 1967 och eftersom han gjorde det mesta själv, drog det ut på tiden. Rörläggeri var inte hans... -
SågspånPappspikEternit skrattade åt fsns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Snygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.