Senaste aktiviteten
-
EKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
TDu jobbar snabbare än jag. På fem minuter skulle jag inte ens hinna researcha vilken bank jag borde byta till.
-
VHar man 2-3 storbanker och 1-2 nishbanker så är det inget behov av att "byta" Man ska då inte bara ha en bank, det hade man när man...
-
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ja, den handläggaren kanske hade haft en dålig dag, hon kom inte med nåt bra erbjudande utan pratade om hur uselt jag skulle få det hos...
-
Stefan Bengtsson svarade i tråden Dammlist mellan fönster.Jag brukar alltid kolla hs Leif Arvidsson först när jag letar efter nåt som hör till fönster. -
TBankerna brukar ju ha 6-9 % i direktavkastning. Köpte du swedbank för tre år sedan för 190kr aktien har du förutom uppgången till idag...
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vad pratar du ens om? Vad har jag skrivit om Robur? Bäst du läser min kommentar ordentligt först. Vad har Robur med deras allmänna utbud...
-
Stefan Bengtsson svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Det ska ju vara ett viss motstånd, det blir så när tätningslisterna komprimeras. Men det är ju omöjligt att avgöra såhär på distans om... -
UKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
UMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
UAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
stigen gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det är en skryttråd. Det gör dina kommentarer ofina och förmodligen ovälkomna. Ett inlägg är en sak. Upprepad, uppfordrande diskussion... -
UFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
USwedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
UOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
UHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
KKjellot svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.
-
LHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
MMax R70 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Dåligt fondutbud via Robur!! Nu är du allt ute och cyklar - Läs på lite!!
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det här har ju gått alldeles för långt, och är egentligen ganska enkelt... Vad är det med byggahus i den här tråden? Men nej. Det... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Du jobbar snabbare än jag. På fem minuter skulle jag inte ens hinna researcha vilken bank jag borde byta till. -
Aante.b svarade i tråden Bahco minimaster ACC låter förjävligt.Var sitter kondensatorn ska byta till nya motorer?
-
SMin erfarenhet är att man fundera både en och två gånger innan man väljer att handla av ByggHemma.
-
DKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...