53 161 läst ·
187 svar
53k läst
187 svar
Wago eller Torix eller U-båt?
Och här är en Tradera-auktion för er som föredrar Wago.
Han har haft massor med nya prylar i flera år så han köper antagligen in billigt och säljer lite dyrare, såna som Skatteverket jagar.Rrrrr skrev:
Har förresten köpt en massa grejer av honom, bl.a. 3-4 olika sorters Wago.
När använder ni wago 222 resp. wago 773 då?
Är det beroende på utrymme i dosa, pris, tidsåtgång eller?
Är det beroende på utrymme i dosa, pris, tidsåtgång eller?
Jag använder endast 222 medans en installation pågår, så att man enkelt kan koppla. När det är klart blir det 773, oftast x8.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
E
Elinstallatören
Bannad
· jämtlands
· 899 inlägg
Elinstallatören
Bannad
- jämtlands
- 899 inlägg
mig spelar det ingen roll om de får eller inte får
jag önskar ingen något ont, tvärtom å vill de tänker efter -före
utan jag måste väl få svara i andra trådar?
de är inte korkade heller bara olagliga.
jag önskar ingen något ont, tvärtom å vill de tänker efter -före
utan jag måste väl få svara i andra trådar?
de är inte korkade heller bara olagliga.
Håller med dig Elinstallatören till fullo. Bättre att tipsa hempularen om hur de ska göra än att det går åt skogen för dom. Men samtidigt påpeka det olämpliga i att de gör det, om det är uppenbart att de inte har en aning om hur de ska göra. Som han som kände sig korkad om han inte klarade att byta en lampa mot ett uttag, trots att han inte hade en susning om någonting. Då får man som yrkesman rysningar i kroppen. Nödig kännedom är ett bra begrepp.
