Men kan väl inte vara så besvärligt att byta ut en av de färdigdragna färgerna mot orange tändtråd eller? Skala, tvinna ihop, tejpa och dra igenom?

Mikael_L
petersson79 skrev:
Men kan väl inte vara så besvärligt att byta ut en av de färdigdragna färgerna mot orange tändtråd eller? Skala, tvinna ihop, tejpa och dra igenom?
Nä knappast, det är väl nästan exakt lika "besvärligt" som att dra tom slang och sen alla ledare som ska i. typ. ;)

petersson79 skrev:
Jag har gjort det några gånger, men då försvinner ju som sagt idén med färdigdragen slang + att det blir massa onödigt kabelskrot.

//Patrik

Har alltid tomslang och FK i bilen, men om jag vet att det kommer gå åt massa 3-4 o 5-ledare på ex en renovering tar jag med det och kompletterar med tom o FK vid t ex trappkopplingar o dyl, men för det mesta räcker de fördragna.

petersson79 skrev:
Nä om det inte är färdigdragen tvinnad fk/ek förstås, Ex E1416628.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.