Purre
Unikt namn Unikt namn skrev:
Prislapp?
från 689'
Sen 729' och sist 809' beroende på modell/utrustning. Den för 689 är RWD, de andra två är AWD.

S
  • Interiör av en bil med ratt på vänster sida, två digitala skärmar på instrumentbrädan och havsutsikt genom vindrutan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
I
T TypRätt skrev:
Eller ska man vänta och se om Slate blir något.
Slate = skiffer på svenska??

I
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Får verkligen hoppas det inte letar sig över hit, även om Stellantis inte lär sälja nån bil till mig ändå...

Hur blev det med BMW och prenumerationerna på sätesvärme och sånt?
BMW har fina grejer på gång för nybilsköparna.

https://carup.se/bmws-drag-skruvar-bara-de-sjalva-kan-vrida/

I Incinerator skrev:
BMW har fina grejer på gång för nybilsköparna.

[länk]
Lär väl finnas bits för dessa på Alibaba om ca 3 dagar, om det nu inte är en AI-bluff vilket jag lutar pt

Mycket mer kombi look på den än jag förväntade mig, som ett mellanting mellan en XC60 och en V60, kan man kalla den crossover?

Purre Purre skrev:
från 689'
Sen 729' och sist 809' beroende på modell/utrustning. Den för 689 är RWD, de andra två är AWD.
Blir tufft, är verkligen i övre spannet för vad som normalt accepteras för den stora massan av tjänstebilskunder. Kommer säkert sälja bra i Sverige men övriga världen blir tuffare i konkurrens med exempelvis BMW där man får en räckvidd på 805km för 750.000kr

För 100.000kr mindre får man en Zeekr 7X som laddar både snabbare och har mer utrustning…

Man har tryckt in mycket pengar i denna så fallerar det finns det risk att det blir en ordentlig smäll för Göteborg.

Redigerat:
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
I
B bhus2021 skrev:
Lär väl finnas bits för dessa på Alibaba om ca 3 dagar, om det nu inte är en AI-bluff vilket jag lutar pt
Carup brukar ha koll på vad de publicerar.

• Haha
  • Wow
fsn och 5 till
  • Laddar…
S
I Incinerator skrev:
Clickbate-deluxe

• Gilla
Dortmunder DAB och 4 till
  • Laddar…
I
S sinuslinus skrev:
Clickbate-deluxe
Clickbaite på en annonsfri sajt??
Nu skojar du!!!

S
I Incinerator skrev:
Nu skojar du!!!
Vad menar du? Det är ju en massa reklam på Carup

• Gilla
Krille4
  • Laddar…
Nicke Nyfiken
I Incinerator skrev:
Finns det någon sajt som publicerar mer vinklade halvsanningar om elbilar än carup?
Det är ju ren och skär sensationsjournalistik. 😂

• Gilla
Jeppson och 6 till
  • Laddar…
I Incinerator skrev:
Nu skojar du!!!
Ja det är du själv som är annonsen/produkten. Du och dina polares cookies med sitehistorik samlas in och säljs till de som vill rikta annonser till dig på t ex Alibaba och Byggahus.

I
S sinuslinus skrev:
Vad menar du? Det är ju en massa reklam på Carup
Ha ha, jag missade att detta är den blockerade datorn, lite trött efter en massa jobbande.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.