[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Titta på din egen bild du delade
Ja och vad har jag skrivit till bilden och från början när hela artikeln bifogades, läs det och återkom har inte vad jag kan minnas skrivit att man inte kan.

Varför finns den rödmarkerade filen? Om man inte kan köra rakt fram i vänster fil är den väl onödig?
[bild]
Ser misstänkt lika ut som pildammsrondellen i Malmö.
Den är tvåfilig ut ur den.
IMG_20260814_211108.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Frerider Frerider skrev:
Ja och vad har jag skrivit till bilden och från början när hela artikeln bifogades, läs det och återkom har inte vad jag kan minnas skrivit att man inte kan.
Det är bara att du läser #472

Thomas59
Fairlane Fairlane skrev:
Å andra sidan hade du ju inget emot att din navigator ville att du skulle ta tredje avfarten i rondellen...
Touché! Får uppdatera ljudfilerna i mina navigatorer. Och sätta en liten propellerkeps på var och en av dem. Kan också vara undertecknad som föll i fällan och skrev rondell även om rösten i navigtorerna säger cirkulationsplats. Jag är kanske omedvetet påverkad av propellermaffian. Får skärpa mig.

• Haha
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
Det är bara att du läser #472
Asså trollar du eller vad är det för fel på dig inte ett ord om att man inte KAN.
Nu får du bara dricka vatten och återkomma när vattnet har verkat.

Frerider Frerider skrev:
Asså trollar du eller vad är det för fel på dig inte ett ord om att man inte KAN.
När du skriver 'rakt fram, högerfilen' menar du alltså 'rakt fram, vänster eller högerfilen' ?

Frerider Frerider skrev:
Skärp dig!

• Arg
  • Gilla
Pin och 1 till
  • Laddar…
När du skriver 'rakt fram, högerfilen' menar du alltså 'rakt fram, vänster eller högerfilen' ?
Asså vad är du ute efter i varje tråd som du kommer in och kommenterar så vill du bara smutskasta, trolla och tillskriva.

DET STÅR I MITT INLÄGG TIDIGARE FÖRKLARING!!!!!!!!

Frerider Frerider skrev:
Asså vad är du ute efter i varje tråd som du kommer in och kommenterar så vill du bara smutskasta, trolla och tillskriva.

DET STÅR I MITT INLÄGG TIDIGARE FÖRKLARING!!!!!!!!
Läs #82

Läs #82
Nej du får citera det om jag har skrivit det ihop med den bilden och diskussionen.
För övrigt så sluta trolla och ge fan i ölen så kanske saker klarnar, kommer inte svara dig mer för du bara dummar dig😡

Frerider Frerider skrev:
Nej du får citera det om jag har skrivit det ihop med den bilden och diskussionen.
För övrigt så sluta trolla och ge fan i ölen så kanske saker klarnar, kommer inte svara dig mer för du bara dummar dig😡
Ursäkta mig, men bara vatten här. Försök att lyfta dig lite.

Ursäkta mig, men bara vatten här. Försök att lyfta dig lite.
Gå lägg dig!

Du är blockad!

• Haha
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
B bhus2021 skrev:
detta är ett exempel på en cirkulation som inte borde vara en
Trafiken flyter och ingen dör. Jag tycker den där minirondellen är utmärkt.

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Trafiken flyter och ingen dör. Jag tycker den där minirondellen är utmärkt.
Håller med, med tillägget att man ska blinka vid färd rakt fram då man lämnar cp. Detta underlättar för dom som ska in i cp i motsatt riktning.

• Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.