Tokslut #21 286 Medlem · Sthlm · 6 076 inlägg igår 21:37 Tokslut Medlem Sthlm 6 076 inlägg igår 21:37 #21 286 Vem fan kom på att kapa ekstubbe den varmaste dagen på ett tag 🤬tur jag iaf. sansade mig till att ta den på kvällen. Sågbyxorna är ju inte alls fodrade 😚 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Vem fan kom på att kapa ekstubbe den varmaste dagen på ett tag 🤬tur jag iaf. sansade mig till att ta den på kvällen. Sågbyxorna är ju inte alls fodrade 😚 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
FredrikR #21 287 Håll till höger...!! · Dalarna · 29 067 inlägg idag 00:10 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 29 067 inlägg idag 00:10 #21 287 Hann med att fräsa kanterna, innan dusch och tvsoffan kallade...😇🫣 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Såga till en jigg för styrning av resterande fräsning är näst på tur.
Hann med att fräsa kanterna, innan dusch och tvsoffan kallade...😇🫣 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Såga till en jigg för styrning av resterande fräsning är näst på tur.
Noramasen #21 288 Byggnadsvårdare · 1 790 inlägg idag 00:44 Noramasen Byggnadsvårdare 1 790 inlägg idag 00:44 #21 288 FredrikR skrev: Hann med att fräsa kanterna, innan dusch och tvsoffan kallade...😇🫣 [bild] Såga till en jigg för styrning av resterande fräsning är näst på tur. Ja ibland eller alltsom oftast så är de förberedande eller styrningarna för utförandet det som tar mest tid. men kul det med👍.
FredrikR skrev: Hann med att fräsa kanterna, innan dusch och tvsoffan kallade...😇🫣 [bild] Såga till en jigg för styrning av resterande fräsning är näst på tur. Ja ibland eller alltsom oftast så är de förberedande eller styrningarna för utförandet det som tar mest tid. men kul det med👍.