Fundering: Livestream om maskiner/verktyg/snickeri?
Kommer i någon form av starta en återkommande livestream från snickeriet inom det närmaste året. Tanken är att prata om och visa vad som snickras. Att ge och få tips, kunna svara på frågor och tekniker, metoder, maskiner, verktyg etc. Kanske tänker mig stream på ca 1h 1 gång per vecka, kvällstid.
Hade du varit intresserad av att se på något sådant? Vilken veckodag hade passat bäst?
Kommer i någon form av starta en återkommande livestream från snickeriet inom det närmaste året. Tanken är att prata om och visa vad som snickras. Att ge och få tips, kunna svara på frågor och tekniker, metoder, maskiner, verktyg etc. Kanske tänker mig stream på ca 1h 1 gång per vecka, kvällstid.
Hade du varit intresserad av att se på något sådant? Vilken veckodag hade passat bäst?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Låter som en trevlig sak på en söndagskväll.
Det låter oerhört intressant och kul!
Håller med @Hep både vad gäller dag i veckan och att kanske gå ut lite försiktigt med en halvtimme/vecka eller en timme var 14:e dag.
Tänker du dig detta via Youtube? Isf kanske det är läge att kolla uppläget med ”patreons” som supportar kanalen. Det tar nog mycket tid att skapa innehåll och du kan ju också behöva assistans.
Jag har inte koll på vad det kostar att vara patreon men vi är nog många som skulle vara intresserade av att bli det.
👍
//Ronnie
Håller med @Hep både vad gäller dag i veckan och att kanske gå ut lite försiktigt med en halvtimme/vecka eller en timme var 14:e dag.
Tänker du dig detta via Youtube? Isf kanske det är läge att kolla uppläget med ”patreons” som supportar kanalen. Det tar nog mycket tid att skapa innehåll och du kan ju också behöva assistans.
Jag har inte koll på vad det kostar att vara patreon men vi är nog många som skulle vara intresserade av att bli det.
👍
//Ronnie
Gå ut försiktigt låter precis som mig!P Pysslarn skrev:Det låter oerhört intressant och kul!
👍
//Ronnie
Jag har väl ärligt talat lite dålig koll på bästa kanalen, men youtube känns väl rimligt.
Någon patreon har jag inte tänkt mig. Då blir det en press på mig att prestera något, jag vill bara göra vad jag känner för. Men tack för tips!
Helt klart intressant. En vardag runt kl 20 tror jag är bäst publikunderlag.
Se till att de ligger kvar bara, så om man kan se dem även om man missade just livesändningen
Se till att de ligger kvar bara, så om man kan se dem även om man missade just livesändningen
Jag kom på att jag visst har åsikter om vilken dag. Allt utom måndag och torsdag. Fast mina skäl är 100% egoistiska, då jag går i skolan de kvällarna. Vi är max tio elever, så jag kan nog inte samla några jätteskaror som röstar med mig.
Klicka här för att svara