Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
Verkningsgraden är på 90% enligt de många reklamfilmer för den som jag sett, men det tycker jag kvittar med tanke på, hur mycket underhåll den kräver för att inte rosta sönder, med en gång. Den kräver bland annat att man gör PH-mätningar av pannvattnet.Izvek skrev:
Det står något om 25 års garanti på dem, men det enda som den garantin täcker är att man får en plåtbit när det går hål i den, enligt det arga amerikanska forumister som jag har läst på amerikanska konsumentforum.
Jag var inne på att köp en ett tag men jag kom fram till att den nog verkade för bra för att vara sann, därför att så brukar det vara med "TV-shop produkter"
Den är tänkt som ett komplement till befintliga system och om det inte finns någon ved i den, så ska den skydda sig från att frysa sönder genom att ta värme från det befintliga systemet enligt de gubbar som jag tittade på i flera timmar.
Husägare
· Älvsborg
· 2 270 inlägg
90% enligt reklamfilmer
Inte för att jag tycker att det spelar någon stor roll, i valet av panna, men har inte alla keramisk underförbränningspannor cirka 90% verkningsgrad?
Inte för att jag tycker att det spelar någon stor roll, i valet av panna, men har inte alla keramisk underförbränningspannor cirka 90% verkningsgrad?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden