24 732 läst ·
74 svar
25k läst
74 svar
Trall dold skruv, ser det ok ut?
Men snälla nån flickor sluta slåss alla är överens om att killen som gjort jobbet inte är snickare utan klåpare. Lämna det bara där låt stackaren som anlitat billigast ta konsekvensen av sin handling. Trevlig kväll och en fortsatt trevlig sommarAlfredo skrev:
Vem av alla inblandade tror du tycker att detta är roligt? Det är klart att jag som snickare skrattar lite men som en vanlig normal kille så lider jag skapligt mycket med ts. Som dessvärre enligt mig blivit blåst av en snubbe som inte kan sitt yrke…. Hade han kunnat det så hade det inte sett ut som det gör. Det förstår både en idiot och en besiktningsman. Hoppas att du oxå förstår det 😊😱A AG A skrev:
Trevlig kvällN Nps skrev:Vem av alla inblandade tror du tycker att detta är roligt? Det är klart att jag som snickare skrattar lite men som en vanlig normal kille så lider jag skapligt mycket med ts. Som dessvärre enligt mig blivit blåst av en snubbe som inte kan sitt yrke…. Hade han kunnat det så hade det inte sett ut som det gör. Det förstår både en idiot och en besiktningsman. Hoppas att du oxå förstår det 😊😱
Skulle DU, vara snickare😄? Isåfall är du bror med Stevie Wonder. Det finns nog inte en veranda i varken, Sverige eller hela världen, där inte liknande bilder kan tas. Varje snickare, värd namnet, vet att trä är ett levande material, och verandor byggs i huvudsak av tryckimpregnerat virke, med väldigt skiftande fukthalt. Fukthalten i samma bräda skiftar tillochmed, vilket gör det fullkomligt omöjligt att undvika olika breda springor. Ingen kund är heller villig för 100% perfekta ursparingar runt staketstolpar och liknande.N Nps skrev:Vem av alla inblandade tror du tycker att detta är roligt? Det är klart att jag som snickare skrattar lite men som en vanlig normal kille så lider jag skapligt mycket med ts. Som dessvärre enligt mig blivit blåst av en snubbe som inte kan sitt yrke…. Hade han kunnat det så hade det inte sett ut som det gör. Det förstår både en idiot och en besiktningsman. Hoppas att du oxå förstår det 😊😱
Ja du min vän. Jag driver snickarfirma sedan ca 20 år tillbaka i tiden. Hade någon av mina gubbar eller jag själv gjort det där jobbet så hade kunden fått det gratis alternativt hade jag bytt ut materialet. Kunden hade även fått en stor ursäkt där jag skulle försöka rättfärdiga att det ser ut som att en första års praktikant gjort jobbet. Sen kan du skylla på fukt och diverse men det förklarar ju inte hur pajkastaren använt cirkelsågen/sänksågen. Rätskiva och tving funkar utmärkt då klarar till och med mina första års praktikanter att kapa rakt. Men jag utgår från att du inte är kunnig inom området utan att du är den där killen som är glad över att facket finns så att du får en bra lön på bekostnad av kollegorna. Stevie hälsarA AG A skrev:Skulle DU, vara snickare😄? Isåfall är du bror med Stevie Wonder. Det finns nog inte en veranda i varken, Sverige eller hela världen, där inte liknande bilder kan tas. Varje snickare, värd namnet, vet att trä är ett levande material, och verandor byggs i huvudsak av tryckimpregnerat virke, med väldigt skiftande fukthalt. Fukthalten i samma bräda skiftar tillochmed, vilket gör det fullkomligt omöjligt att undvika olika breda springor. Ingen kund är heller villig för 100% perfekta ursparingar runt staketstolpar och liknande.
Ps. Om den där snickaren gör ett kök hur ser det ut då????🤣
Ja du, "mycket ska man höra innan öronen trillar av", men du tar faan i mig priset😄.N Nps skrev:Ja du min vän. Jag driver snickarfirma sedan ca 20 år tillbaka i tiden. Hade någon av mina gubbar eller jag själv gjort det där jobbet så hade kunden fått det gratis alternativt hade jag bytt ut materialet. Kunden hade även fått en stor ursäkt där jag skulle försöka rättfärdiga att det ser ut som att en första års praktikant gjort jobbet. Sen kan du skylla på fukt och diverse men det förklarar ju inte hur pajkastaren använt cirkelsågen/sänksågen. Rätskiva och tving funkar utmärkt då klarar till och med mina första års praktikanter att kapa rakt. Men jag utgår från att du inte är kunnig inom området utan att du är den där killen som är glad över att facket finns så att du får en bra lön på bekostnad av kollegorna. Stevie hälsar
Ps. Om den där snickaren gör ett kök hur ser det ut då????🤣
Visa mig vilken som helst av alla dina verandor, så ska jag ta 10 liknande foton. Dock tror jag fortfarande inte ett ögonblick på att du är snickare, och att du ens har byggt en enda veranda, din Pajas😄.
Många vill betala mindre för bättre resultat!peteds01 skrev:
Som beställare av en tjänst får man per automatik resultatet av vad den personen är kapabel till vid det tillfället.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Heco dold trallskruv A4
Altan & Uteplats -
Dold eller synlig trallskruv???
Altan & Uteplats -
Trall/altan helt dold skruvning, fästen undersida
Altan & Uteplats -
Använda skruv som är avsedd för dold infästning vid trall där man skruvar ovanifrån?
Altan & Uteplats -
Trall med dold skruv typ Cramo, PROBLEM!!!
Altan & Uteplats