3 370 läst ·
77 svar
3k läst
77 svar
Trafo från 240 volt till 220 volt?
Visa mig gärna vilka fel jag har hittat som får dig att tro att jag inte vill ha hjälp?Farstatjej90 skrev:
Men när du sen får förslag och tråden går ut på att du antingen ignorerar förslagen eller hittar på fel med förslagen så måste du förstå att man börjar undra om det stämmer att du verkligen gjort tråden för att få hjälp.
Du är ju inte först med detta beteende kan man säga. Det är väl att du vill ha nån lösning som innebär minsta möjliga ansträngning och sen när du inser att det inte finns blir det mer att du börjar gräla med folk.
Vet inte hur smart du själv är, det är väl ingen tävling. Jag kan göra glass om det säger dig något.
Och du behöver inte oroa dig över att störa mig med din tråd, jag var redan störd..🤔
Vilka lösningar ignorerar jag enligt dig?
Skulle du köpa en manick som tar flera veckor att få hem innan du hade fått godtagbar svar från leverantören om ett produktfel på en dyr maskin?
OFF TOPIC. Grattis på att du kan göra glass förresten.
Höghus, du är en hjälte!! Instruktionsboken hänvisar till fel knappkombination. Kundservice påstår att funktionen inte finns. Höghus hittar ändå ❤️.Höghus skrev:
Genom att trycka stoppknappen i 10 sekunder kom jag på en meny där jag lyckades sänka värdet för mätning av spänningen. Fy vad skönt!
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden