F Fixarjon skrev:
Då beställde du för över 5k typ? Samma kvitto
Jag köpte skruvdragaren med batteri och cirkelsågen. Så på kvittot stod ~6k sen var det rabatt ~3k för cirkelsågen så slutpriset hamnade på 3k

• Gilla
Revs
  • Laddar…
R RPM2006 skrev:
[länk]

Lite annorlunda tips.

[bild]
Hur kan du vara säker på att det blir ett bra pris?

• Gilla
Chentin och 2 till
  • Laddar…
Makitan drar ner värdet på allt annat i utropet?

• Haha
  • Gilla
Nilstyko och 2 till
  • Laddar…
T
R RPM2006 skrev:
[länk]

Lite annorlunda tips.

[bild]
Lite nyfiken på hur de kom fram till värderingen...?

Ett antal till synes oanvända Festoolmaskiner med ett par batterier och en vinkelchuck: 5000 kr.

Tror Auctionet ska hålla sig till möbler och porslin.. 🤣

G
Tack
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Bauhaus har återigen erbjudande att man får med tigersåg, cirkelsåg eller slagskruvdragare tillsammans med en (i mitt tycke) bra skruvdragare.

[länk]
Tack för tipset, denna gången blev det riktigt oförskämt billigt... Ena skruvdragaren var förpackningen bruten på, innan jag hann säga något erbjöd de mig halva priset på den. 4 verktyg för 4500 😂

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
G Gulketchup skrev:
Tack

Tack för tipset, denna gången blev det riktigt oförskämt billigt... Ena skruvdragaren var förpackningen bruten på, innan jag hann säga något erbjöd de mig halva priset på den. 4 verktyg för 4500 😂
Grymt bra! Vad blev det mer :)?

G
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Grymt bra! Vad blev det mer :)?
Cirkelsågen och slagskruvdragaren, blev dock lite inspirerad av en i boschtråden som bytte mot andra varor i butik. Sugen på gräsklipparen, men finns bara online, får svänga förbi och fråga om de kan ta hem eller hur man kan gå tillväga någon dag i veckan.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
G Gulketchup skrev:
blev dock lite inspirerad av en i boschtråden som bytte mot andra varor i butik
Kan man välja andra varor? Vilken boschtråd?

G
D dgh skrev:
Kan man välja andra varor? Vilken boschtråd?
Inte officiellt i kampanjen, men var en som helt enkelt frågade om denna fick byta mot en annan vara i butik vilket denne fick.

T Trafikverket1 skrev:
Makita 40v skruvdragare df001gz för cirka 1700 på Amazon, säljs av Amazon. Finns även hp001gz för samma pris men lång leveranstid.

[länk]
Nu kostar den 2867:-

R roli skrev:
Nu kostar den 2867:-
Ah, trist. Men blev extra glad nu att jag beställde efter lite tveksamheter 😌

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.