170 131 läst ·
1 190 svar
170k läst
1,2k svar
Nyheter - Bosch 18V
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 1 962 inlägg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 1 962 inlägg
Jag tänker också ha den i trädgården och sen vid en större renovering! Allvarligt talat lär den inte användas jättemycket MEN jag värdera smidigheten över kraften jämfört med den tigersågen jag har idag. Första den ska användas till är att ta bort en stubbe.Sittställning skrev:
Shhhh....
Köpstop råder, det är tyst i husen, tyst i husen,
alla sova, släckta äro ljusen, äro ljusen.
Tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp.
Fick bygga om mitt batteridagis på grund av att någon tvunget skulle tipsa om en bra laddare som dessutom var nästan gratis nyligen. Nu råder det köpstopp, i alla fall för de saker som jag endast vill ha men inte behöver den närmsta veckan, kanske även för villhöverköp (om inte det verkligen är ett bra erbjudande).. Men absolut, under inga omständigheter, ett nytt batterisystem.
Köpstop råder, det är tyst i husen, tyst i husen,
alla sova, släckta äro ljusen, äro ljusen.
Tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp.
Fick bygga om mitt batteridagis på grund av att någon tvunget skulle tipsa om en bra laddare som dessutom var nästan gratis nyligen. Nu råder det köpstopp, i alla fall för de saker som jag endast vill ha men inte behöver den närmsta veckan, kanske även för villhöverköp (om inte det verkligen är ett bra erbjudande).. Men absolut, under inga omständigheter, ett nytt batterisystem.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Med risk att bryta mot forumreglerna konstaterar jag att det svenska musikundret inte är hotat, ännu i alla fall...nanowire skrev:
Se där i butiken,
maskiner på rad,
borrar och sågar,
allt gör mig så glad.
Batterier laddas,
nu jobbas det på,
sladdfritt är livet,
det bästa att få!
Tipp tapp, tipp tapp,
tipp-tapp, tipp-tapp, tipp!
Skruvdragarn surrar,
och slipmaskinens klipp.
Blir lite tokig…Bauhaus har sin kampanj där man kan köpa en skruvdragare och få ett verktyg på klotet. Intresserad av den tigersågen, men då kommer jag endast upp i 4995kr så kan ej bli berättigad 5,5ah batteriet som jag också vill ha.
Amazon har också kampanjer som är bra nu..så skulle kunna köpa där med. Men synd att missa Bauhaus kampanj
Amazon har också kampanjer som är bra nu..så skulle kunna köpa där med. Men synd att missa Bauhaus kampanj
Jag kan inte svara på hur det fungerar nu men när jag handlade i somras så råkade jag inte se ex moms utan skrev in totalbeloppet. Det gick bra. Jag bytte dessutom ut cirkelsågen mot den sågen med skena och kunde då få ett 4ah batteri (på kvittot för skruvdragaren) och ett 5,5ah batteri på kvittot på köpet av sågen med skena där jag betalade mellanskillnaden. Det var så jag började min blåa 18v karriär. Jag tror ändå Bosch tjänat pengar på mig med alla extra köpen efteråt.F Fixarjon skrev:Blir lite tokig…Bauhaus har sin kampanj där man kan köpa en skruvdragare och få ett verktyg på klotet. Intresserad av den tigersågen, men då kommer jag endast upp i 4995kr så kan ej bli berättigad 5,5ah batteriet som jag också vill ha.
Var det några spännande ej kända nyheter i denna?zarkov skrev:
Någon som kollat, jag skummade igenom den men såg inget då.
Samma här, jag tyckte det var ganska tunt med helt nya nyheter, det var väl bara de stora vinkelborrmaskinerna (GSD/GRD 18V-127) som jag inte sett förut och för en gångs skull var ha-begäret väldigt litet ! 😆FredrikR skrev:
Instämmer, känns inte som dom fyller nog behov.zarkov skrev:
Men USA marknaden kanske uppskattar dom. 😇