Ossian K Olsson
Sittställning Sittställning skrev:
Bra val! Den är dock inte borstlös så den är något svagare än man kanske vill men jag gillar den! Brukar ha den till trädgården.
Jag tänker också ha den i trädgården och sen vid en större renovering! Allvarligt talat lär den inte användas jättemycket MEN jag värdera smidigheten över kraften jämfört med den tigersågen jag har idag. Första den ska användas till är att ta bort en stubbe.

FredrikR FredrikR skrev:
Stämmer.
5012,50:- för att vara exakt.
Nuvarande Pro Deal gäller till 250831, frågan är om det blir någon förändring i september.
Verkar vara exakt samma?

F Fixarjon skrev:
Verkar vara exakt samma?
Ja ser onekligen ut att vara densamma.

Shhhh....

Köpstop råder, det är tyst i husen, tyst i husen,
alla sova, släckta äro ljusen, äro ljusen.
Tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp.

Fick bygga om mitt batteridagis på grund av att någon tvunget skulle tipsa om en bra laddare som dessutom var nästan gratis nyligen. Nu råder det köpstopp, i alla fall för de saker som jag endast vill ha men inte behöver den närmsta veckan, kanske även för villhöverköp (om inte det verkligen är ett bra erbjudande).. Men absolut, under inga omständigheter, ett nytt batterisystem.
Batteriladdare från Bosch och Makita samt verktygsvägg med vattenpass och handverktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Bosch GAL 18V-160 batteriladdare på en onlinebutikskärm, pris 295 SEK, visas med tillgänglighetsinformation och köpvillkor.
Skapa konto
Väggmonterade batteriladdare från Bosch och Makita med flera batterier, omgivna av verktyg och utrustning i en verkstad.
Skapa konto
Batteriladdare med lysande gröna och röda lampor i ett mörkt rum.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
ConnyK och 2 till
  • Laddar…
M maglin skrev:
Köpstop råder, tyst det är i husen, tyst i husen,
alla sova, släckta äro ljusen, äro ljusen.
Tipp tapp, tippe-tippe-tipp-tapp, tipp, tipp, tapp.
Men se far då klickar på mobilen, på mo-bil-en. Lyssnar, spejar, efter bästa dealen, bästa deal-en. …

• Älska
  • Haha
  • Gilla
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Men se far då klickar på mobilen, på mo-bil-en. Lyssnar, spejar, efter bästa dealen, bästa deal-en. …
Med risk att bryta mot forumreglerna konstaterar jag att det svenska musikundret inte är hotat, ännu i alla fall...

Se där i butiken,
maskiner på rad,
borrar och sågar,
allt gör mig så glad.

Batterier laddas,
nu jobbas det på,
sladdfritt är livet,
det bästa att få!

Tipp tapp, tipp tapp,
tipp-tapp, tipp-tapp, tipp!
Skruvdragarn surrar,
och slipmaskinens klipp.

• Gilla
  • Älska
nanowire och 2 till
  • Laddar…
Bosch UK skall tydligen ha en av sina live-streams imorgon och de säger själva att det är ett av de största släppen de har haft.

"Lots of tools to cover", "it's gonna be a long one!" osv

• Gilla
Fixarjon och 3 till
  • Laddar…
Blir lite tokig…Bauhaus har sin kampanj där man kan köpa en skruvdragare och få ett verktyg på klotet. Intresserad av den tigersågen, men då kommer jag endast upp i 4995kr så kan ej bli berättigad 5,5ah batteriet som jag också vill ha.

Amazon har också kampanjer som är bra nu..så skulle kunna köpa där med. Men synd att missa Bauhaus kampanj

F Fixarjon skrev:
Blir lite tokig…Bauhaus har sin kampanj där man kan köpa en skruvdragare och få ett verktyg på klotet. Intresserad av den tigersågen, men då kommer jag endast upp i 4995kr så kan ej bli berättigad 5,5ah batteriet som jag också vill ha.

Amazon har också kampanjer som är bra nu..så skulle kunna köpa där med. Men synd att missa Bauhaus kampanj
Jag kan inte svara på hur det fungerar nu men när jag handlade i somras så råkade jag inte se ex moms utan skrev in totalbeloppet. Det gick bra. Jag bytte dessutom ut cirkelsågen mot den sågen med skena och kunde då få ett 4ah batteri (på kvittot för skruvdragaren) och ett 5,5ah batteri på kvittot på köpet av sågen med skena där jag betalade mellanskillnaden. Det var så jag började min blåa 18v karriär. Jag tror ändå Bosch tjänat pengar på mig med alla extra köpen efteråt.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T thgamaliel skrev:
Nu verkar lboxx contractor finnas på amazon.

[länk]
Bara att invänta rätt färg. 😉👍

Detta blir spännande, vart så inne på att köpa toughbulit. Men avvaktar

zarkov zarkov skrev:
Bosch UK skall tydligen ha en av sina live-streams imorgon och de säger själva att det är ett av de största släppen de har haft.

"Lots of tools to cover", "it's gonna be a long one!" osv

[media]
Var det några spännande ej kända nyheter i denna?
Någon som kollat, jag skummade igenom den men såg inget då.

FredrikR FredrikR skrev:
Var det några spännande ej kända nyheter i denna?
Någon som kollat, jag skummade igenom den men såg inget då.
Samma här, jag tyckte det var ganska tunt med helt nya nyheter, det var väl bara de stora vinkelborrmaskinerna (GSD/GRD 18V-127) som jag inte sett förut och för en gångs skull var ha-begäret väldigt litet ! 😆

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Samma här, jag tyckte det var ganska tunt med helt nya nyheter, det var väl bara de stora vinkelborrmaskinerna (GSD/GRD 18V-127) som jag inte sett förut och för en gångs skull var ha-begäret väldigt litet ! 😆
Instämmer, känns inte som dom fyller nog behov.
Men USA marknaden kanske uppskattar dom. 😇

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.