Prime Days 7-8 oktober.
3 veckor dit men värt att ha i åtanke om man har fingret på köpknappen nu. 😎☝️
Amazon Prime Days kampanjbild med datum 7-8 oktober och en öppen Amazon-låda mot en blå bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
Appendix och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Prime Days 7-8 oktober.
[bild]
Vad kan man förvänta sig tror du? Ingen koll på prime days.

Discoman Discoman skrev:
Att priserna är höga nu så de kan gå ut med en hög rabatt under prime days. Samma sak med black friday...

• Gilla
  • Haha
Festlund och 6 till
  • Laddar…
Discoman Discoman skrev:
Tyckte senaste Prime Days var en besvikelse. Men letar du Bosch-verktyg brukar de alltid vara med på prime days.

• Gilla
Festlund och 7 till
  • Laddar…
Discoman Discoman skrev:
Väldigt lite förhoppningar. Brukar vara 5% rabatt på en del och 40% på någon LED-lampa i plast.
Bosch brukar vara lite rabatt på ointressanta verktyg och 40% på en fällkniv så priset blir tre gånger så mycket som andra märken 👌
Samma som Black Friday alltså 😀

• Gilla
Discoman och 2 till
  • Laddar…
Discoman Discoman skrev:
Inga stordåd men förmodligen lite bättre pris än normalt på tex. blå Bosch.
Kanske avslutas dagarna två med en 100:- kupong. 🤷

• Gilla
viktor03 och 2 till
  • Laddar…
R
Discoman Discoman skrev:
5% på diskmedel :)

Prime days är en av de mest överhypade reorna sett till vad som faktiskt reas ut. Några enstaka produkter är sänkta så pass att man höjer på ögonbrynet. Men mest några få procent.

Detta är egentligen ingen kritik. Att de inte sänker mer betyder troligast att de faktiskt pressat priserna rätt rejält för jämnan.

• Gilla
Discoman och 3 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Inga stordåd men förmodligen lite bättre pris än normalt på tex. blå Bosch.
Kanske avslutas dagarna två med en 100:- kupong. 🤷
Om man samlar på blå Bosch så hittar man de bästa priserna hos Amazon på deras blixterbjudande som dyker upp random på några modeller per tillfälle. Så man får skanna knappen blixterbjudande och söka på Bosch Professional ofta. I år har man dock hittat bästa tipsen här när Bauhaus slumpat ut många modeller till bra priser

• Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
år har man dock hittat bästa tipsen här när Bauhaus slumpat ut många modeller till bra priser
Ja. Det skaver fortfarande rejält att jag missade den sista stickisen med några minuter. Jag hade den i min kundkorg… 😔

• Ledsen
maglin och 2 till
  • Laddar…
Q
M mahus skrev:
Verktygsvaruhuset rear ut festool demomaskiner. Jag har dålig koll på ordinarie priser, men det kanske finns några fynd?

[länk]
jag kollade på några stycken. Ordinarie priser är Festools rekommenderade priser. Alla återförsäljare har betydligt lägre priser än så.

Ett exempel: Festool HKC 55 EB-Basic

4571:- hos Verktygsvaruhuset för demo ex, där lådan kan vara skadad/tejpad ingen returrätt och det nämns inget om garanti?

4890:- för ny maskin med returrätt och alla garantier.
https://www.verkter.se/elsagar/batt...MI4qbZhuPfjwMVHVyRBR1Vwi3MEAQYBCABEgIL4vD_BwE

Sen gillar jag Verktygsvaruhuset, men det här var tyvärr inte några av deras bättre erbjudanden.

• Batteridriven cirkelsåg Festool HKC 55 EB med grön och svart design, visad på Verktygsvaruhuset med priset 4571 SEK.
    Skapa konto
Redigerat:
  • Gilla
mahus och 1 till
  • Laddar…
C
Q Qjanto skrev:
Ett exempel: Festool HKC 55 EB-Basic
Och på Rubart.de...:
Festool Akku-Handkreissäge HKC 55 EB-Basic med batteridriven cirkelsåg och förvaringslåda, pris 390,11 € med 28% rabatt, hos Rubart.de.

T
FredrikR FredrikR skrev:
Prime Days 7-8 oktober.
[bild]
Hur vanligt är det att de sätter ner ”vanliga” produkter? Jag ska köpa några spärrskaft och en bitssats. Är det värt att vänta och se om just de produkterna sänks, eller är det bara ett fåtal specifika produkter de brukar rea ut?

T Tovin skrev:
Hur vanligt är det att de sätter ner ”vanliga” produkter? Jag ska köpa några spärrskaft och en bitssats. Är det värt att vänta och se om just de produkterna sänks, eller är det bara ett fåtal specifika produkter de brukar rea ut?
Det brukar vara typ allt, men bara 5-10% på kvalitetsvaror. Och priserna smyghöjs en månad innan eftersom de måste lista tidigare lägsta pris senaste 30 dagarna...

• Gilla
Tovin och 1 till
  • Laddar…
Conrad har 10% på Wiha verktyg idag.
Kod WIHA925

/Höghus

Reklam för Wiha-verktyg med 10% rabatt hos Conrad, giltigt till 21.09.2025 med rabattkod WIHA925, inkluderar skruvmejslar och mätverktyg.
Skapa konto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.