När vi ändå pratar arbetsbockar har Bauhaus rea för ett par.
https://www.bauhaus.se/arbetsbock-wisent-metall-1180kg-2-pack

Deras egna märke så det är förmodligen samma rebrandade tillverkare som många andra. Men likvärdiga verkar iaf kosta 1500kr paret.

Jag köpte iaf och hämtar ut senare

• Gilla
Gudahov och 1 till
  • Laddar…
Om de verkligen är förstärkta och klarar 1180 kg last så är priset mycket bra. Jula sålde sina som är specade för 590 kg för 499 kr tidigare i somras.

Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Om de verkligen är förstärkta och klarar 1180 kg last så är priset mycket bra. Jula sålde sina som är specade för 590 kg för 499 kr tidigare i somras.
1-pack 590kg
2-pack 1180kg styck
590x2 = 1180
Tror tryckfelsnisse fått översätta texten till svenska

TCG TCG skrev:
1-pack 590kg
2-pack 1180kg styck
590x2 = 1180
Tror tryckfelsnisse fått översätta texten till svenska
Fast de 2 arbetsbockarna ser olika ut. Den som klarar högre vikt verkar ha en förstärkning, de svarta plåtarna, längst ut. Så det är mycket möjligt att det är rätt skrivet.
Arbetsbocken som klarar 1180 kg finns med andra namn, och kostar då runt 2500 kr per par. Så 895 kr för 2 är ett lågt pris. Bara att hoppas att det är samma kvalitet oavsett namn på dem.

Det står 1180kg/styck i produktbeskrivningen 🙃

Och det står att min akvariepump passar till "hundar och katter", så det betyder nog ingenting. Att en bock skulle vara exakt samma som två gjort tidigare är lite för bra för att vara sant.

https://www.amazon.se/dp/B07GTLQHYL?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title

Men eftersom det är en tipstråd får jag väl berätta att pumpen i länken är klart prisvärd, om än väldigt OT i det här forumet.

• Gilla
thgamaliel
  • Laddar…
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Bauhaus har återigen erbjudande att man får med tigersåg, cirkelsåg eller slagskruvdragare tillsammans med en (i mitt tycke) bra skruvdragare.

[länk]
Går att använda för att få ett extra batteri genom pro deals. 4Ah eller ProCore 5,5 Ah beroende på hur bosch tolkar totalsumman av köpet.

https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/toolbag/

• Gilla
TechChad
  • Laddar…
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Går att använda för att få ett extra batteri genom pro deals. 4Ah eller ProCore 5,5 Ah beroende på hur bosch tolkar totalsumman av köpet.

[länk]
Jag skulle tolka "fakturavärde exkl moms" som att det är slutsumman på kvittot som gäller.

• Gilla
TCG och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Jag skulle tolka "fakturavärde exkl moms" som att det är slutsumman på kvittot som gäller.
Det var en som fått 5,5 Ah batterier vill jag minnas. Borde finnas i den här tråden eller den om Bosch Professional.
Jag köpte erbjudandet tidigare i somras och registrerade pro deals förra veckan så får se hur de hanterar köpesumman före eller efter rabatten.

Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Det var en som fått 5,5 Ah batterier vill jag minnas. Borde finnas i den här tråden eller den om Bosch Professional.
Jag köpte erbjudandet tidigare i somras och registrerade pro deals förra veckan så får se hur de hanterar köpesumman före eller efter rabatten.
Jag fick 5,5Ah Procore-batteriet!

• Gilla
Prodigys
  • Laddar…
N naikon skrev:
Jag fick 5,5Ah Procore-batteriet!
Jag med

S
Nilstyko Nilstyko skrev:
Har aldrig testat så vet inte hur kvaliteten är på Delver. Men behöver man hammarborr så känns det här väldigt billigt.

[länk]
Fick leveransbesked nu så jag vill tacka för tipset. Till det priset behöver de inte räcka till så många hål tänker jag.
Tabell med artikelnummer, antal och pris för Delver Hammarborr SDS+ av olika storlekar. Totalpris visas längst till höger.

• Gilla
hydrolift och 1 till
  • Laddar…
C capture skrev:
Jag med
Då beställde du för över 5k typ? Samma kvitto

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.