Tokslut Tokslut skrev:
Ett trevligt verktyg för hänrännorna och med sågblad som tillbehör perfekt som grensåg

[länk]

[bild]
I mitt tycke borde där varit anslutning för vattenslang i skaftet. Rengöringen blir så mycket lättare med vattenslang.

C Chokladmonster skrev:
I mitt tycke borde där varit anslutning för vattenslang i skaftet. Rengöringen blir så mycket lättare med vattenslang.
Jag håller med. Jag använder "kroken" från en skrotad köksblandare fäst på en lång pinne och ansluten till vattenslangen då jag rensar en del hängrännor.

• Gilla
GEGS och 4 till
  • Laddar…
C Chokladmonster skrev:
Det är därför man istället väljer Gardenas modell som sprutar vatten genom borsten 🙂

Gardenas rengöringsborste med vattenstråle genom borsten, blå med svart borste och orange knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Hep och 1 till
  • Laddar…
T
TeroM TeroM skrev:
Det är därför man istället väljer Gardenas modell som sprutar vatten genom borsten 🙂

[bild]
Sprutar den även vatten på den som håller i skaftet (den jag köpte för några år sen på biltema var inte tät i någon av skarvarna :P )

• Haha
  • Gilla
Festlund och 4 till
  • Laddar…
T trycklös skrev:
(den jag köpte för några år sen på biltema var inte tät i någon av skarvarna :P )
Var det efter denna erfarenhet av Biltemagrejor du började med torr rengöring och valde användarnamn?

• Haha
  • Gilla
MONTREAL och 6 till
  • Laddar…
T trycklös skrev:
Sprutar den även vatten på den som håller i skaftet (den jag köpte för några år sen på biltema var inte tät i någon av skarvarna :p )
Inte från skarvarna men handhavande 3m upp är inte alltid enligt plan och kan föranleda ett behov av en kontrollerad dusch efteråt. Fråga inte hur jag vet men var snabb nog för att inte frun hann få en bild på träsktrollet 🙂

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Festlund och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag håller med. Jag använder "kroken" från en skrotad köksblandare fäst på en lång pinne och ansluten till vattenslangen då jag rensar en del hängrännor.
TeroM TeroM skrev:

[bild]
Själv kör jag faktiskt med stege, diskborste och vattenslang. Men nån gång kanske jag köper en sån där.

Bra pris på Makita 18v gräsklippare. Om den också ingår i deras trädgårdskampanj så är det ännu bättre. Bauhaus Bernstorp var erbjudandet hos, verkar inte vara på andra Bauhaus.
Skylt vid Bauhaus med specialpris på Makita 18v gräsklippare, omgiven av bilar och shoppingcenter.
Skapa konto

• Gilla
Guzzi och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jula kör kampanj på fiskars prylar, tex denna:
[länk]
Jag tog storebror istället:
Teleskopisk grensax Fiskars SmartFit L86, justerbar längd 65-90 cm, med svart och orange handtag, visad med produktbeskrivning och recensioner.
Skapa konto

En rabattcheck gjorde det extra trevligt.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
C
Motonet kör en "hemlig" utförsäljning med 70% rabatt på en hel del prylar. Bl.a. Bahco bits.
Det som är väldigt udda är att varorna inte är märkta som nedsatta i butiken, åtminstone inte i Västerås.
Så man får kika på webben - fördelen är att det inte var det minsta urplockat 😀

• Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Fanns ju hur mycket som helst man ville ha där, men det mesta verkade bara säljas i butik. ☹️

• Gilla
TCG
  • Laddar…
C
pjgb pjgb skrev:
Fanns ju hur mycket som helst man ville ha där, men det mesta verkade bara säljas i butik. ☹️
För att vara tydlig gäller alltså det rabatterade priset även i butik, bara att det inte syns någonstans - förrän i kassan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.