8 720 läst ·
112 svar
9k läst
112 svar
Synpunkter planlösning
Det är exakt så jag tänker ocksåBirgitS skrev:
Jag håller med dig, sambon icke så nicke! Det enda är om man har ryggåstak för då blir det dammfällor till tusen med överskåp!Då kanske någon inser att det kan vara prydligare med mindre skåp som döljer glasen och skålarna än öppna hyllor
Man behöver ju inte ha heltäckande skåp. Jag har en släkting som bara har 2 låga skåp, typ 50 cm höga, för glas, koppar och muggar. De skåpen är dessutom i ek medan alla underskåp och högskåp är vita, så de fungerar ju lite som en prydnad på de vita väggarna.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Bredvid spisen där de står och samlar fett 
Lovar din sambo att hålla hyllorna rena eftersom det är hon som vill ha dem?
Annars så tycker jag väl att sätta luckor på så där lite inte skulle förstöra känslan av öppenhet.
Lovar din sambo att hålla hyllorna rena eftersom det är hon som vill ha dem?
Annars så tycker jag väl att sätta luckor på så där lite inte skulle förstöra känslan av öppenhet.
Den dagen får utsäga hur det blirBirgitS skrev:
Klicka här för att svara

