BirgitS BirgitS skrev:
Det ska gå bra att rita badkaret som du vill ha det och om nu någon skulle ha oturen att bli väldigt rörelsehindrad så de där 70-80 cm bredvid toaletten krävs tar man bort badkaret.
Det är exakt så jag tänker också :)

Då kanske någon inser att det kan vara prydligare med mindre skåp som döljer glasen och skålarna än öppna hyllor ;)
Man behöver ju inte ha heltäckande skåp. Jag har en släkting som bara har 2 låga skåp, typ 50 cm höga, för glas, koppar och muggar. De skåpen är dessutom i ek medan alla underskåp och högskåp är vita, så de fungerar ju lite som en prydnad på de vita väggarna.
Jag håller med dig, sambon icke så nicke! Det enda är om man har ryggåstak för då blir det dammfällor till tusen med överskåp! :thinking:
 
BirgitS
J Jarlsgård skrev:
Det enda är om man har ryggåstak för då blir det dammfällor till tusen med överskåp! :thinking:
Det blir öppna hyllor också ;)
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det blir öppna hyllor också ;)
I know ;)

Här kommer med hyllor
Modernt kök med vita skåp, träbänkskivor och ett centralt köksö med barstolar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Av denna typ
bf730525d09a53f278b9eb76a2e7492e.jpg
FlexFrameID_Opbevaring-til-k-kkenet_HTH.jpg
 
BirgitS
Bredvid spisen där de står och samlar fett :thinking:
Lovar din sambo att hålla hyllorna rena eftersom det är hon som vill ha dem? ;)
Annars så tycker jag väl att sätta luckor på så där lite inte skulle förstöra känslan av öppenhet.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Bredvid spisen där de står och samlar fett :thinking:
Lovar din sambo att hålla hyllorna rena eftersom det är hon som vill ha dem? ;)
Annars så tycker jag väl att sätta luckor på så där lite inte skulle förstöra känslan av öppenhet.
Den dagen får utsäga hur det blir :crysmile: Fördelen med överskåp är att det alltid är någonting man kan komplettera med i efterhand :) Bänkskåp blir ganska mkt krångligare och den biten känner jag mig nu väldigt nöjd med för det finns oceaner med bänkyta! :D:D
 
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Tycker planlösningen ser mycket bra ut nu. Vad landar den totala boytan på?
 
A Alecci skrev:
Tycker planlösningen ser mycket bra ut nu. Vad landar den totala boytan på?
Den totala BOA efter senaste revideringen är på 153,3kvm :) något jag känner mig nöjd med :)
 
J Jarlsgård skrev:
Den totala BOA efter senaste revideringen är på 153,3kvm :) något jag känner mig nöjd med :)
Det tycker jag låter mycket vettigt med tanke på allt du lyckats klämma in. Bra jobbat!
 
  • Gilla
Jarlsgård
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.