2 345 läst · 35 svar
2k läst
35 svar
Spisbibeln 2025: Koppla in spis, häll eller ugn
En sak har i alla fall spisar med dåliga inkopplingsanvisninar och moderna bilar med allt touch gemensamt, båda är livsfarliga!K karlmb skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 630 inlägg
@Demmpa @Marlen Eskilsson @Bo.Siltberg @Luc Reiner @ivp @Anders_Nilsson @karlmb @Henningelvis @useless @Mikael_L @datpsu @jonte0 @Josth @Festlund @Dilato @tergo @Nalleman64 @TRJBerg @Roger Fundin @Purre @Mats-S @debbo @Dan_Johansson @GK100 @TheImprovisor @Götesjö @cnils @fatsuG7 @Ludvig Eskilsson @hempularen @HasseTeknik
Nu har vi lagt in alla bilder, uppdaterat alla länkar samt fixat så att Spisbibeln dyker upp först när man söker på spisbibeln. https://www.byggahus.se/el/koppla-in-spis-hall-eller-ugn
Säg till om något inte stämmer så uppdaterar vi.
Nu har vi lagt in alla bilder, uppdaterat alla länkar samt fixat så att Spisbibeln dyker upp först när man söker på spisbibeln. https://www.byggahus.se/el/koppla-in-spis-hall-eller-ugn
Säg till om något inte stämmer så uppdaterar vi.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 25 477 inlägg
Tack Per. Jag såg dig igår
Råkade bläddra förbi sidan igår när jag såg bilder dyka upp undan för undan.
Det ser jättebra ut nu, speciellt justeringen av font/fontstorlek som gör den mer lättläst.
En sak bara, sök efter "vätljas". Nån gremling har smugit in ett t där, och det är inte jag
Det ser jättebra ut nu, speciellt justeringen av font/fontstorlek som gör den mer lättläst.
En sak bara, sök efter "vätljas". Nån gremling har smugit in ett t där, och det är inte jag
Administrator
· Skåne
· 6 630 inlägg
Jag har fixat ”vätljas”.
Angående fonten så fick jag inte använda sans-serif av Marlen eftersom hon tyckte det avvek från andra artiklar på sajten så jag ändrade tillbaka till serif.
Serif är ”snyggare” men mer svårläst. Jag hävdade att sans-serif passar in just i detta fall eftersom Spisbibeln ofta fungerar som ett utbildningsmaterial, men @Marlen Eskilsson ändrar man inte på så lättvindigt.
Angående fonten så fick jag inte använda sans-serif av Marlen eftersom hon tyckte det avvek från andra artiklar på sajten så jag ändrade tillbaka till serif.
Serif är ”snyggare” men mer svårläst. Jag hävdade att sans-serif passar in just i detta fall eftersom Spisbibeln ofta fungerar som ett utbildningsmaterial, men @Marlen Eskilsson ändrar man inte på så lättvindigt.
Klicka här för att svara