...och "röret" (eller om det var ett rundjärn?) hade alltså en diameter på ca 2-3 cm - rätt stor skillnad på att driva ned pålar - och drar man upp igen så kan man nog vara säker på att ingen pålning skett...;)
 
Ok :) . Jag fattar. Ingen pålning alltså..
 
Att agera lungt o kort o sakligt samt att dokumentera det som bör dokumenteras är det viktiga ... Grannens upplevda skador måste tas på allvar och inte mer än det...
Annars kan ju allt ta hus i helvetet... Som det brukar när oseriösa sprängare o grävare är i farten
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.