Att agera lungt o kort o sakligt samt att dokumentera det som bör dokumenteras är det viktiga ... Grannens upplevda skador måste tas på allvar och inte mer än det...
Annars kan ju allt ta hus i helvetet... Som det brukar när oseriösa sprängare o grävare är i farten