Ser denna golvbrunnen OK ut?
Bilder från pågående arbete utfört av relativt dyra proffs så jag vill bara säkerställa att vi får vad vi betalar för.
Bilder från pågående arbete utfört av relativt dyra proffs så jag vill bara säkerställa att vi får vad vi betalar för.
Håller med om att det grisigt. Men det kanske är mest estetiskt?Centano skrev:
Det är naturliga sprickor i marmorn. Om du inte menar de kassa snitten för kuvertskärningen förstås
Fattar! Så här ser det ut.Centano skrev:
Förvisso, men man får ju ändå bedöma och rata sådana skivor som inte uppnår förväntad klass eller överhuvudtaget inte funkar för ändamålet oavsett om det beror på naturliga variationer eller inte.Krilleman skrev:
Känns lite som kejsarens nya kläder, men själv tycker jag plattorna i duschutrymmet ser för jävliga ut för att tala klarspråk.
Inte minst detta:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu var det tyvärr så att skivorna var i gott skick innan de hamnade i stenläggarens händer.C cpalm skrev:Förvisso, men man får ju ändå bedöma och rata sådana skivor som inte uppnår förväntad klass eller överhuvudtaget inte funkar för ändamålet oavsett om det beror på naturliga variationer eller inte.
Känns lite som kejsarens nya kläder, men själv tycker jag plattorna i duschutrymmet ser för jävliga ut för att tala klarspråk.
Inte minst detta:
[bild]
9 94jerdaw skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
De flesta sprickor verkar vara naturliga och fortsätter förbi skärningarna, så de har säkert varit där hela tiden Men just denna tycks gå från kanten på stenskivan och sluta i en skärning, så den sprickan har förmodligen hantverkaren orsakat. Det är väl samma spricka där det i en annan bild tycks vara en ilagad flisa?