Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Fast pixlarna halkade väl snett när TS klippte sitt eget telefonnummer bara.

Är det någon som provat att ringa 'thomasx' telefonnummer?

Spjuvern
Jag åberopar varken Janne Josefsson, groggvirke eller Photoshop, men tycker ni inte att det räcker nu? Det här är mobbing på hög nivå, enligt mig. Utan att vara på någons sida så skulle jag nog akta mig för att anlita en hantverkare som uppenbarligen har för lite jobb och för mycket fritid och därav hänger på detta forum istället. Att skriva en massa dynga om en annan människa är inte ok. Med all kärlek och respekt.

Redigerat:
Kalle Johanson skrev:
Fast pixlarna halkade väl snett när TS klippte sitt eget telefonnummer bara.

Är det någon som provat att ringa 'thomasx' telefonnummer?
Testade precis, automatisk telefonsvarare direkt.

Han gav ju ut numret innan

Spjuvern skrev:
Jag åberopar varken Janne Josefsson, groggvirke eller Photoshop, men tycker ni inte att det räcker nu? Det här är mobbing på hög nivå, enligt mig. Utan att vara på någons sida så skulle jag nog akta mig för att anlita en hantverkare som inte har mer jobb och tid än att han/hon har tid att skriva en massa dynga om en annan människa på ett forum. Med all kärlek och respekt.
Så hantverkare måste jobba dygnet runt, inga raster, ingen fritid, jobba jobba jobba??

Ts är minst lika duktig som alla att hålla igång tråden

hantverkare1 skrev:
Så hantverkare måste jobba dygnet runt, inga raster, ingen fritid, jobba jobba jobba??
Japp i alla fall om de skall klara att överleva på 420 spänn för tre timmars jobb plus resa. ;)

• Gilla
Wirre740
  • Laddar…
Spjuvern skrev:
Jag åberopar varken Janne Josefsson, groggvirke eller Photoshop, men tycker ni inte att det räcker nu? Det här är mobbing på hög nivå, enligt mig. Utan att vara på någons sida så skulle jag nog akta mig för att anlita en hantverkare som inte har mer jobb och tid än att han/hon har tid att skriva en massa dynga om en annan människa på ett forum. Med all kärlek och respekt.
Hej på dig och välkommen i soppan. Men det var en rolig entré vad eller hur menar du, det blev liksom både det ena och det andra och ändå gillar du det inte.

Spjuvern
hantverkare1 skrev:

Ts är minst lika duktig som alla att hålla igång tråden
Det har jag aldrig påstått. Men det känns som om att människor står i en ring och hetsar varandra i den här tråden. Så upplever jag det. Är inte ämnet uttömt för länge sedan?

Dalbotös skrev:
Japp i alla fall om de skall klara att överleva på 420 spänn för tre timmars jobb plus resa. ;)
Det är sant!

Idag fick jag betalt för alla timmar jag jobbade så jag ska fira med en apelsin!

Spjuvern skrev:
Det har jag aldrig påstått. Men det känns som om att människor står i en ring och hetsar varandra i den här tråden. Så upplever jag det. Är inte ämnet uttömt för länge sedan?
Jo det påstod du, du skrev att du inte skulle anlita en hantverkare som har tid att skriva på forum.
Men du kanske menade något annat.
Strunt samma!

Ts har alla emot sig, jag håller med, men det finns ju en uppenbar anledning till det.

Ämnet är definitivt inte uttömt. Jag och flera andra har inte fått svar på våra senaste frågor till ts.

Spjuvern
cecar33 skrev:
Hej på dig och välkommen i soppan. Men det var en rolig entré vad eller hur menar du, det blev liksom både det ena och det andra och ändå gillar du det inte.
Tack och tack, tror jag. Jag tycker bara inte om folk som dömmer ut och hånar andra männsikor, oavsett om det är bakom ett tangentbord eller i den verkliga världen. Alla kan vi göra fel.

Spjuvern
Tagga ner lite nu. Alla har vi fritid - du, jag och våra grannar. Även om vi jobbar som säljare, tatuerare eller som elektriker. Jag vet att TS har alla emot sig men det betyder inte att jag ansluter mig till er ring och skriker. Det räcker nu.

• Gilla
Villa vista
  • Laddar…
M
Spjuvern skrev:
Tack och tack, tror jag. Jag tycker bara inte om folk som dömmer ut och hånar andra männsikor, oavsett om det är bakom ett tangentbord eller i den verkliga världen. Alla kan vi göra fel.
Nu vet jag inte om du följt med från början, men dömer man ut någon om man påpekar ett uppenbart försök att luras och förtala?

Spjuvern skrev:
Du skriver också att vi skall "tagga ner" och att "Jag vet att TS har alla emot sig...". Tror du missat något väsentligt:

Vi har under två dygn och nästan 400 inlägg dribblats runt av en person som drivit med oss. Nu står vi i ringen och skrattar åt både det och den gastkramande upplösningen. Personen vet ingen här vem det är, och denne har nu gjort sitt och lyser med sin frånvaro. Tyckte nog själv det var ganska kul att lyckas driva med hela "panelen".

Har du verkligen läst hela tråden ? Har du förstått vad som menas med "Troll" ? TS rop på hjälp och historia var alltså inte på allvar (vilket så småningom bevisades), men gav en otrolig underhållning och är något man kan skratta åt nu när man ser det i efterhand.
Får vi inte raljera lite över den personen som lyckats driva med oss alla menar du ?

Redigerat:
Spjuvern skrev:
Jag vet att TS har alla emot sig men det betyder inte att jag ansluter mig till er ring och skriker. Det räcker nu.
Det är lite trollande även över dina inlägg. Kan du förklara hur du uppfattar tråden? Från början till slut.

Spjuvern skrev:
Tagga ner lite nu. Alla har vi fritid - du, jag och våra grannar. Även om vi jobbar som säljare, tatuerare eller som elektriker. Jag vet att TS har alla emot sig men det betyder inte att jag ansluter mig till er ring och skriker. Det räcker nu.
Jag tycker att du ska höra vad TS tycker innan du kommer med detta. TS kanske inte alls håller med dig! Har du tänkt på det? TS har antagligen lika roligt som resten av oss. Och lyckligt nog blir TS inte upphetsade av "påhoppen" på sig och ingen annan av påhoppen på oss andra, det är grundanledningen till att denna tråden funkat och hållet en jämn och stabil stämningn hela vägen, vi är alla, inklusive TS fokuserade på sakfrågan.

Ja, ända tills nu då.
Replikera gärna, men sen kan vi väl återgå till ämnet, ok?

Sen kan ju inte jag låta bli att fundera över eventuella kopplingar mellan spjuvern och TS. Men det kanske bara är jag som ska ta på mig foliehatten. Det finns dock en ynka liten detalj som inte brukar vara utan betydelse.

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.