Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Fråga TS jag är oskyldig...........................tror jag

cecar33 skrev:
Vem f.n lägger ut SÄPOs hemligaste Nr på en tråd i BH under en Fredag em. va, va!

Det största beviset är väl om det nu snabbt kommer en bild på det så omtalade hålet MITT i golvet. Det beviset är oslagbart men jag har påtalat det redan igår tror jag, men det är till och med utan kommentar vilket stödjer teorin om en fullständig och otrevlig historia. Men eftersom du tydligen både är hemma och inget gör så en bild inom en 30 -40 minuter är väl ditt bästa bevis, är det taget eller.
Inte ett enda bevis som verkligen kan bevisa något har presenterats i denna tråden, och kommer aldrig ett presenteras. Men om du fortsätter tjata om bilden på hålet mitt i golvet kommer TS säkert till sist att photoshoppa ihop en sådan också ;)

Jag väntar fortfarande på telefonnumret till den nya hantverkaren!

thomasx skrev:
Inte ett enda bevis som verkligen kan bevisa något har presenterats i denna tråden, och kommer aldrig ett presenteras. Men om du fortsätter tjata om bilden på hålet mitt i golvet kommer TS säkert till sist att photoshoppa ihop en sådan också ;)

Men det där PM:et som skickades till dig, har TS förfalskat den bilden? Eller vad handlar det om? Nu börjar jag bli nyfiken hur långt denna "lögn" sträcker sig :-)

Anna1984 skrev:
Men det där PM:et som skickades till dig, har TS förfalskat den bilden? Eller vad handlar det om? Nu börjar jag bli nyfiken hur långt denna "lögn" sträcker sig :-)
Ja, det har han, och jag ska direkt efter detta inlägg förklara hur du själv kan kontroller att det är fejk.

Mäh, för helvete. Nu får nån moderator stoppa tråden, för det här har spårat ur. TS ursprungliga fråga är besvarad, nu är det bara trams.

• Gilla
Spjuvern
  • Laddar…
Jag har nyligen i en annan tråd diskuterat möjligheterna och svårigheterna med att fabricera material som inte är med sanningen överensstämmande.

När man som TS hittar på en massa saker och sedan fabricerar bevis i form av bilder för att försöka bevisa sina lögner måste man vara mycket noggrann. Betydligt mer noggrann än vad slarvern till TS är.

Eftersom jag vet att det är en fabricerad bild, vet jag också att han måste ha klippt in mitt namn i den. Alltså är det där jag ska leta efter de klassiska misstagen sådana här lögnare gör.

Kolla på mitt namn i hans bild. Titta på andra namn i era egna skickade loggar här på bygga hus.
Jämför positionen på mitt namn på TS bild med era egna. Är ni noggranna kopierar ni in allt i photoshop och konstaterar att TS har placerat mitt namn för långt till vänster jämfört med brevikonen ovan, om än bara några pixlar, så ändå för långt åt vänster. Samt även för långt upp.

Avslöjad TS, igen!

Vanbeasten skrev:
Mäh, för helvete. Nu får nån moderator stoppa tråden, för det här har spårat ur. TS ursprungliga fråga är besvarad, nu är det bara trams.
Det var trams från #1. Men detta är harmlöst, låt oss roa oss :) det är ju +44 pers här inne nu och läser.
Hilarious :)

• Gilla
Listos89 och 2 till
  • Laddar…
thomasx skrev:

Nej det tror jag inte han gör för det är just tiden som var avgörande, eftersom han förklarat vad han skulle göra i em o kväll så är väl den bevis biten redan överspelad.Kommer han med en bild senare så är det nog exakt så som du säger photoshoppat ihop något men det blir inte lätt.

Vanbeasten skrev:
Nu börjar det ju bli intressant!

thomasx skrev:
Jag har nyligen i en annan tråd diskuterat möjligheterna och svårigheterna med att fabricera material som inte är med sanningen överensstämmande.

När man som TS hittar på en massa saker och sedan fabricerar bevis i form av bilder för att försöka bevisa sina lögner måste man vara mycket noggrann. Betydligt mer noggrann än vad slarvern till TS är.

Eftersom jag vet att det är en fabricerad bild, vet jag också att han måste ha klippt in mitt namn i den. Alltså är det där jag ska leta efter de klassiska misstagen sådana här lögnare gör.

Kolla på mitt namn i hans bild. Titta på andra namn i era egna skickade loggar här på bygga hus.
Jämför positionen på mitt namn på TS bild med era egna. Är ni noggranna kopierar ni in allt i photoshop och konstaterar att TS har placerat mitt namn för långt till vänster jämfört med brevikonen ovan, om än bara några pixlar, så ändå för långt åt vänster. Samt även för långt upp.

Avslöjad TS, igen!
Kollade mina egna pm och det som står ovan stämmer!

Ts: När jag bad om en bild skrev jag: Inga marjasinfasoner!

Förklara dig...

Q
Mycket underhållande tråd en sån här fredagsafton nu när man druckit ett par pilsner:D

Men jag hoppas vi slipper dylikt på arbetsveckorna:)

Du gör det förjävla bra thomasx, skulle ha exploderat för länge sen, tvivlar inte en sekund på dig

• Gilla
RoBo och 1 till
  • Laddar…
quattro1 skrev:
Mycket underhållande tråd en sån här fredagsafton nu när man druckit ett par pilsner:D

Men jag hoppas vi slipper dylikt på arbetsveckorna:)

Du gör det förjävla bra thomasx, skulle ha exploderat för länge sen, tvivlar inte en sekund på dig
Tack :)

• Gilla
quattro1
  • Laddar…
Anna1984 skrev:
Anna:
Jag har försökt svara på ditt senaste Pm men det funkar ej.
Tror jag hittat problemet.
Ska testaigen senare ikväll. Har ej glömt bort dig!

Hehe coolt, thomasx jag tror du oxå är troll, du är ingen hantverkare/entreprenör utan snut på bedrägeriroteln :)

Villa vista skrev:
Hehe coolt, thomasx jag tror du oxå är troll, du är ingen hantverkare/entreprenör utan snut på bedrägeriroteln :)
Nej, någon hantverkare är jag inte till yrket :)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.