Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Listos89 skrev:
Kör på! Kommer bli sannerligen intressant. Synd att ditt nummer ej var spårbart bara. Du kanske var smart på det sättet iaf. ;)
står det inte +4672588....? inte spårbart?

TS har mitt tillstånd att publicera det han påstår är mitt icke spårbara telefonnummer här i tråden!

thomasx skrev:
TS har mitt tillstånd att publicera det han påstår är mitt icke spårbara telefonnummer här i tråden!
Bättre om han lägger in hela pm:et

hantverkare1 skrev:
Sant, det får han gärna göra för mig också, med en bild, som du skrev innan.

Tror inte TS lägger ut något, h*n verkar vara en mycket försiktig person och kan inte vara säker på att du är i dina sinnes fulla bruk när du ger dessa tillstånd. ;)

injonil skrev:
Tror inte TS lägger ut något, h*n verkar vara en mycket försiktig person och kan inte vara säker på att du är i dina sinnes fulla bruk när du ger dessa tillstånd. ;)
Sluta mata honom med argument :sly: ;)

Spelar ingen roll, inget hemligt, eller förtal eller något annat med ett anonymt och icke spårbart telefonnummer. :)

thomasx skrev:
Sant, det får han gärna göra för mig också, med en bild, som du skrev innan.
Naturligtvis måste det vara en bild, där man kan se tidpunkten.

Kan inte ts prestera det, oavsett ursäkt så är jag beredd att kalla honom lögnare.

Minnesgoda läsare kommer nu påpeka att jag redan kallat ts lögnare, men den här gången kommer jag skriva med stora bokstäver.

bYkICr skrev:
står det inte +4672588....? inte spårbart?
Hej thomasx, så här står det när jag söker på ditt telefonnr:
telefonnr, thomasx.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Listos89 skrev:
Hej thomasx, så här står det när jag söker på ditt telefonnr:
[bild]
Lägg upp en bild på pm:et han skickade istället!

hantverkare1 skrev:
Naturligtvis måste det vara en bild, där man kan se tidpunkten.

Kan inte ts prestera det, oavsett ursäkt så är jag beredd att kalla honom lögnare.

Minnesgoda läsare kommer nu påpeka att jag redan kallat ts lögnare, men den här gången kommer jag skriva med stora bokstäver.
Hej Hantverkare1, varberedd att kalla thomasx för lögnare(med stora bokstäver) ;)

bevis mot thomasx, hah.png

thomasx skrev:
Här är det jag får när jag spårar ditt telefonnummer.
telefonnr, thomasx.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

hantverkare1 skrev:
Inget PM så pass, endast rubriken som jag skrev i, Numret xxxxxxxxxx, så inget "inuti" meddelandet.

Listos89 skrev:
Hej Hantverkare1, varberedd att kalla thomasx för lögnare(med stora bokstäver) ;)

[bild]
Thomasx?

Vem f.n lägger ut SÄPOs hemligaste Nr på en tråd i BH under en Fredag em. va, va!

Det största beviset är väl om det nu snabbt kommer en bild på det så omtalade hålet MITT i golvet. Det beviset är oslagbart men jag har påtalat det redan igår tror jag, men det är till och med utan kommentar vilket stödjer teorin om en fullständig och otrevlig historia. Men eftersom du tydligen både är hemma och inget gör så en bild inom en 30 -40 minuter är väl ditt bästa bevis, är det taget eller.

Nu fattar jag ingenting?!
Säpo? Skärmdump på inboxen. Vad bevisar det?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.