Jobbar du själv som elektriker?
Jag tycker nog att det ser ut ganska precis som det brukar göra, även ifall jag själv skulle varit framme (när det sen ska byggas in som i detta fallet).
Ganska normalt klammeravstånd på raksträckorna, ty det är inte där det kinkar när man ska dra om.
Jag tror inte denna rördragning kommer ställa till några problem med att dra i FK.
Böjen som är närmast i bild, lite till vänster, skulle gärna haft något större radie, de har helt enkelt satt klamret lite för nära böjen. och böjarna längst bort när det går ner i väggen är svårbedömda här i bilden, dessa brukar alltid vara svårast att få till bra, och är kanske inte i bästa utförande här. Men jag kan som sagt inte riktigt bedöma utifrån bilden.
Då skulle du sett en jag jobbat åt. Han satt aldrig ett klammer om det inte var absolut nödvändigt.
I detta tak (här är det ju nödvändigt, för att kunna få dit skivorna sen) hade vi fått se typ max 6 st klammer om han varit framme.
Och nej, han hade många andra fel också, men det är klart min bedömning också, han var bara behörig inte proffesionell.