Skyller på er nu att jag beställt ett okristligt dyrt skjutmått 🤪
Har sedan tidigare ett analogt skjutmått som alltid är ”borta”när jag ska ha det och ett digitalt som tappar bort sig om man inte skjuter det väldigt långsamt och 9 av 10ggr måste man nolla den när man är i nolläget. Sen hade den en inte helt bra batteritid…
Hoppas på en helt klart bättre upplevelse utav denna. 😁
Digitalt skjutmått med LCD-skärm som visar 62,85 mm. Märkt "Absolute AOS Digimatic", skala i millimeter och tum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
nanowire och 6 till
  • Laddar…
Swebreeze Swebreeze skrev:
Skyller på er nu att jag beställt ett okristligt dyrt
One down... 😁

Bart Bart skrev:
Jag köpte det här för ett drygt år sedan. Fungera toppen.

[länk]
Jag köpte denna och är inte imponerad. "Rullen" glappar och nu efter fem månader är det flipperspel på displayen, trots att jag knappt använt det. Ska kontakta Amazon för garanti.

Z ZipLock skrev:
Jag köpte denna och är inte imponerad. "Rullen" glappar och nu efter fem månader är det flipperspel på displayen, trots att jag knappt använt det. Ska kontakta Amazon för garanti.
Det var synd. Mitt fungerar utmärkt fortfarande trots ihärdigt användande. Som vanligt med Kina-prylar så är det väl ojämn kvalitet helt enkelt.

Mitt Mitutoyo har varit väldigt tråkigt det dryga halvår vi haft tillsammans. Inget batteribyte, aldrig behövt nollställa och så stora siffror att jag aldrig ens varit i närheten av att inte se eller mäta fel. Trist.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
mexitegel och 5 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Mitt Mitutoyo har varit väldigt tråkigt det dryga halvår vi haft tillsammans. Inget batteribyte, aldrig behövt nollställa och så stora siffror att jag aldrig ens varit i närheten av att inte se eller mäta fel. Trist.
Du ser, satsa på lite Kina-prylar istället. Live life on the edge, så att säga. Eller som vi MC-förare säger, våga vobbla.

• Haha
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.