45 390 läst ·
1 055 svar
45k läst
1,1k svar
Pride på arbetsplatsen
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Förmodligen ingen alls. Man får i alla fall hoppas att de inom HBTQI+-rörelsen som är dömda för pedofili inte tillåts ha kontakt med barn. Men man vet ju aldrig med tanke på att det är någorlunda vanligt förekommande inom Priderörelsens organisationer att grundarna är dömda för just pedofili och barnvåldtäkter.kashieda skrev:
Frågan kvarstår dock varför drag queens som själva valt namnen "Lady Busty" och "Miss Shameless Winewhore" läser sagor för barn och lämpligheten i det hela. På dessa sagostunder har boken "Erotisk ritbok", som är ämnad för vuxna, visats upp.
En av huvudpoängerna med Priderörelsen är ju att normalisera sexuella avvikelser och då verkar det saknas gränser och anständighet. Till exempel när man hade skolavslutning i kyrkan med Pride-tema och delade ut kondomer till barnen utanför kyrkan.
Själv är jag mer konservativt lagd och tycker inte att detta är lämpligt för barn. Men ni som uppskattar Pride och HBTQI-rörelsen kan ju låna några böcker från skolbiblioteket:
Snippor och snoppar
Så grymt skönt
Boken om att knulla - kille och kille
https://laraforlag.com/bokprov/88621-24-5.pdf
https://www.varldenidag.se/nyheter/...pror-manar-barn-till-sexuell-aktivitet/408286
Du vet ju svaret om du tänker efter. För att man är en aktivist och man vill provocera högern så att det blir en debatt och uppmärksamhet kring frågor man ömmar om. Och varje gång går ju högern på det.FG skrev:
Varför annonserar SD i tunnelbanan med islamofobiska annonser. Av exakt samma skäl men här är det vänstern man vill provocera för att få den där uppmärksamheten. Och varje gång går vänstern på det.
.... eller varför inte "Ryssland"....R RoAd skrev:
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/...-woke-visum-sen-skickades-pappan-till-fronten
//
Svenska språket på söder i STHLM kunde va "va gäspar glykan", vilket på slang var "hur mycket är klockan".....Kan nästan sakna det idag, det sköna gamla svenska slang språket.
Filmen Rännstensungar har en härlig svenska!
Filmen Rännstensungar har en härlig svenska!
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 061 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 061 inlägg
Du tror att någon sitter och för exakt statistik över antalet pedofiler i Priderörelsen? Någon exakt siffra kan du inte få men du kan ju kika igenom Dumpens 700 fula fiskar så uppdagar det sig ett mönster. Man behöver inte leta särskilt länge. Nyligen fastnade en sosse och en centerpartist på kroken.kashieda skrev:
Men du kan få några exempel:
https://dumpen.se/2023/05/14/qruisers-grundare-domd-till-7-5-ars-fangelse-for-brott-mot-13-barn/
Sedan kan du kika på RFSLs yttranden och försök att normalisera pedofili, bland annat till justitiedepartementet.
”Vem är förbrytaren? Pedofilen som skänker ömhet och kärlek och främjar en naturlig- och personlighetsutveckling eller så kallade normala människor som orsakar förvirring och med tabuterror hindrar den naturliga köns- och personlighetsutvecklingen [...] Pedofilen är inte sjuk. Han är ensidig i sin sexuella fixering.”
”jag tycker att det vore bra om man hade ett klimat som möjliggjorde att det fortfarande fanns en pedofil arbetsgrupp som förde fram de här argumenten helt öppet… Jag tror inte att det går i dag. Jag tror att man måste vänta och låta tiden gå tills det lugnat sig”
FN avslöjade för övrigt att RFSLs reseguide Spartacus användes av pedofiler som var ute efter barn på utlandsresor. RFSLs grundare försvarar pedofilguiden i sin egna tidning med att "sex med barn kan vara något fint."
Världen idag vann Guldspaden för sitt avslöjande om att RFSLs kontaktförmedling användes för sexhandel med barn.
Ordförande för RFSL i Halland våldtog yngre män.
RFSLs ungdomsordförande förgrep sig på två pojkar.
https://www.varldenidag.se/nyheter/rfsl-har-lang-historia-av-barnovergrepp/430908
Priderörelsen är marinerad i pedofili och tveksam moral. Men visst kan ni lämna era barn på sagostund hos dessa organisationer, vad kan hända.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 842 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 842 inlägg
I prideparaden går omkring 50' människor varje år och uppemot en halv miljon är åskådare. Samtliga riksdagspartier utom SD deltar och du får gärna tro att det är ett pedofilitåg om du vill, det är du säkert inte ensam om, men nu är en liten minoritet.FG skrev:
Du tror att någon sitter och för exakt statistik över antalet pedofiler i Priderörelsen? Någon exakt siffra kan du inte få men du kan ju kika igenom Dumpens 700 fula fiskar så uppdagar det sig ett mönster. Man behöver inte leta särskilt länge. Nyligen fastnade en sosse och en centerpartist på kroken.
[länk]
Sedan kan du kika på RFSLs yttranden och försök att normalisera pedofili, bland annat till justitiedepartementet.
”Vem är förbrytaren? Pedofilen som skänker ömhet och kärlek och främjar en naturlig- och personlighetsutveckling eller så kallade normala människor som orsakar förvirring och med tabuterror hindrar den naturliga köns- och personlighetsutvecklingen [...] Pedofilen är inte sjuk. Han är ensidig i sin sexuella fixering.”
”jag tycker att det vore bra om man hade ett klimat som möjliggjorde att det fortfarande fanns en pedofil arbetsgrupp som förde fram de här argumenten helt öppet… Jag tror inte att det går i dag. Jag tror att man måste vänta och låta tiden gå tills det lugnat sig”
FN avslöjade för övrigt att RFSLs reseguide Spartacus användes av pedofiler som var ute efter barn på utlandsresor. RFSLs grundare försvarar pedofilguiden i sin egna tidning med att "sex med barn kan vara något fint."
Världen idag vann Guldspaden för sitt avslöjande om att RFSLs kontaktförmedling användes för sexhandel med barn.
[länk]
Priderörelsen är marinerad i pedofili och tveksam moral. Men visst kan ni lämna era barn på sagostund hos dessa organisationer, vad kan hända.
Ja det är mycket möjligt att det är en minoritet. Sverige har dock omkring 200 000 personer med pedofil fallenhet och även om inte alla lever ut det så kan man tänka sig att många söker sig till Pride.Fairlane skrev:
Typiska dumheter (fixa ideér?) från många om att "barnen skadas". Uppenbart egna fördomar och komplex som behöver symbolisk extern uppbackning.
Annars så gillar jag inte att anställda ska exponera en politisk inställning de kanske inte delar. Ingen anställd ska behöva ha en politisk eller ideologisk exposition för att tillfredsställa.
Annars så gillar jag inte att anställda ska exponera en politisk inställning de kanske inte delar. Ingen anställd ska behöva ha en politisk eller ideologisk exposition för att tillfredsställa.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 842 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 842 inlägg
Och jag tror att alla personer som är homofoba och ogillar Pride gillar att gå ut och spöa bögar... 🙄FG skrev:
Jag säger inte att det inte finns pedofiler, inom eller utom RFSL.FG skrev:
Du tror att någon sitter och för exakt statistik över antalet pedofiler i Priderörelsen? Någon exakt siffra kan du inte få men du kan ju kika igenom Dumpens 700 fula fiskar så uppdagar det sig ett mönster. Man behöver inte leta särskilt länge. Nyligen fastnade en sosse och en centerpartist på kroken.
[länk]
[länk]
Hur många av dragsagotanterna är dömda?