Status
Inte öppen för fler kommentarer.
A
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Varför är det alls relevant hur många som går i Pridetåg? Det finns inget krav att gå i Pridetåg bara för att man likt nästan alla andra inte är homofob. Inte ens de flesta homosexuella är intresserade av det.

Jag håller med om att den lilla homofoba minoriteten troligen håller tyst i många fall om sina äckelkänslor inför bögar (flator är ju sällan ett problem för denna grupp). Ja, troligen skulle man riskera att stötas ut i många sociala sammanhang om man torgförde det.
Du förstår nog inte hur många det är som skiter fullständigt i ert bögande men som fullständigt avskyr ert äckliga dekadenta pridetåg. Kan man verkligen inte vara homosexuell utan att bete sig som ett äckel? I normala fall gäller lagar som ofredande och förargelseväckande beteende, men av någon anledning inte för denna grupp.

Ni håller hårt vid offerkoftan och er fåniga "kamp" samtidigt som ni fortsätter vurma för att ta hit folk som vill hänga er som djur från lyktstolpar. Den enda slutsats jag kan dra av detta är att ni inte har alla hästar hemma.

• Gilla
FG
  • Laddar…
A
Å Ådi88 skrev:
"Lite som Era"? Vem menar du?
Vilka slutsatser DU drar, lilla ras.......!

Jag har fått en uppfostran att acceptera alla människor oavsett deras sexuella läggning och tillhörighet till skillnad från dig - men dig accepterar jag iallafall 🥰.
Jag accepterar dig till den grad att du kan göra vad du vill i ditt sovrum, men inte när du försöker grooma barn. Då är du för mig en demon.

Redigerat av moderator:
A
Å Ådi88 skrev:
Har du lärt dig ytterligare ett nytt ord. Trump's älsklingsord och nu din?
Vet du ursprunget av det ordet?

Trump visste och vet det inte, för det blir kontraproduktivt att använda det som du gör i detta sammanhang. 😲
Buhu Trump. Du följer hela ABC från din lilla fåniga progressiva wokeskola. Kanske får dra denna igen...

En tecknad bild av ett rolodex med etiketter som "Homophobe", "Sexist", "Racist", och en gul hand som pekar på "Sexist".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Redigerat av moderator:
  • Gilla
Bitterhetsakademin och 2 till
  • Laddar…
Fairlane
Till vilket land ska du flytta Erik?

• Gilla
Krille4
  • Laddar…
A
Fairlane Fairlane skrev:
Till vilket land ska du flytta Erik?
Monaco eller Malta är tanken. Kan även tänka mig Ungern. Du stannar förhoppningsvis i Sverige?

A
Unga har aldrig mått så dåligt som de gör idag sedan woke-demonerna börja påtvinga dom sina "progressiva" idéer. Vi behöver gå tillbaka till ordning, normalitet med stabila kärnfamiljer igen. Västvärlden har förgiftat barn och ungas hjärnor med denna perversa skit så till den grad att de inte ens vet vad en man eller kvinna är längre.

• Gilla
FG och 1 till
  • Laddar…
Claes Sörmland
Erik JS skrev:
Du förstår nog inte hur många det är som skiter fullständigt i ert bögande men som fullständigt avskyr ert äckliga dekadenta pridetåg.
Vilka är den här gruppen du yrar om? Jag varken ingår i någon grupp med kollektivt bögande eller någon som arrangerar pridetåg, äckligt dekadenta eller ej.

Erik JS skrev:
Kan man verkligen inte vara homosexuell utan att bete sig som ett äckel?
Beror helt på vad du menar att bete sig som ett äckel. Om det involverar attraktion till andra av samma kön så är det svårt att undvika, det ger ju definitionen av homosexualitet s a s.

Erik JS skrev:
I normala fall gäller lagar som ofredande och förargelseväckande beteende, men av någon anledning inte för denna grupp.
Det gäller garanterat också denna grupp. Varför har du fått för dig annat?

Erik JS skrev:
Ni håller hårt vid offerkoftan och er fåniga "kamp" samtidigt som ni fortsätter vurma för att ta hit folk som vill hänga er som djur från lyktstolpar. Den enda slutsats jag kan dra av detta är att ni inte har alla hästar hemma.
Vilka är "ni" här? Jag driver ingen "kamp", är småborgerlig så det skriker om det.

Jag tycker inte Sverige ska ta hit folk som vill hänga någon från lyktstolpar. Så jag undrar vem som inte riktigt har alla hästar hemma om jag ska vara ärlig.

• Gilla
Maria T och 9 till
  • Laddar…
A
Claes Sörmland Claes Sörmland skrev:
Vilka är den här gruppen du yrar om? Jag varken ingår i någon grupp med kollektivt bögande eller någon som arrangerar pridetåg, äckligt dekadenta eller ej.

Beror helt på vad du menar att bete sig som ett äckel. Om det involverar attraktion till andra av samma kön så är det svårt att undvika, det ger ju definitionen av homosexualitet s a s.

Det gäller garanterat också denna grupp. Varför har du fått för dig annat?

Vilka är "ni" här? Jag driver ingen "kamp", är småborgerlig så det skriker om det.

Jag tycker inte Sverige ska ta hit folk som vill hänga någon från lyktstolpar. Så jag undrar vem som inte riktigt har alla hästar hemma om jag ska vara ärlig.
Snark, orkar ärligt talat inte läsa herr citatmaskins inlägg. Går och gör en fruktsallad istället i er ära 🤣

Edit: ditt inlägg var inte så dumt som jag antog, sorry. Men har lite viktigare saker att fördriva tiden med än att ge mig in i djupare diskussioner här - t ex som att tjäna pengar 😁

Claes Sörmland
Erik JS skrev:
Snark, orkar ärligt talat inte läsa herr citatmaskins tjatiga inlägg. Går och gör en fruktsallad istället i er ära 🤣

Edit: ditt inlägg var inte så dumt som jag antog, sorry. Men har lite viktigare saker att fördriva tiden med än att ge mig in i djupare diskussioner här - t ex som att tjäna pengar 😁
Vitaminerna gör dig nog gott!

• Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Jag var personligen väldigt nöjd med Vattenfestivalen de flesta åren, men den blev mindre och mindre intressant med åren. Mitt sjunkande intresse hade inte ett dugg med ekonomin att göra.
Nej såklart det inte påverkade dig !
90-tals krisen påverkade enbart ALLA ANDRA i Sverige, inte DIG du "guds gåva till mänskligheten".

Att budget för festivalen från 1992 konstant skars ned pga lågkonjunkturen, & med det självklart dess totala förutsättning att "skapa en bra festival" har säkert INGENTING med saker att göra.

Tycker du beter dig som en "riktigt dryg översittare" hur du väljer att skriva ofta här på forumet, & jag har lite svårt med dessa "personligheter"
Paragrafryttare är ett ord du kan studera innebörden i.

& allt behöver inte vara politiskt!

Å för mig upplevs du som en "låtsas-stockholmare" eller wannabe (googla det), så tror knappast du står för majoriteten av oss "Stockholmarnas" åsikter i allmänhet. ( men det är min egen åsikt, enbart baserad på mig egen livserfarenhet)

• Gilla
Anonymiserad 671848
  • Laddar…
Fairlane
Erik JS skrev:
Monaco eller Malta är tanken. Kan även tänka mig Ungern. Du stannar förhoppningsvis i Sverige?
Jag stannar i Sverige Ja.

Ungern blir nog bra för dig, men undvik Budapest, där arrangerades en stor Pride-parad i Juni. Landsbygden passar nog bättre för dig.

Malta har sin Pride-parad i september, så om du skyndar dig hinner du vara med.

Monacos har du tyvärr missat i år...

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 6 till
  • Laddar…
A
Fairlane Fairlane skrev:
Jag stannar i Sverige Ja.

Ungern blir nog bra för dig, men undvik Budapest, där arrangerades en stor Pride-parad i Juni. Landsbygden passar nog bättre för dig.

Malta har sin Pride-parad i september, så om du skyndar dig hinner du vara med.

Monacos har du tyvärr missat i år...
Du missade nog inlägget där jag förtydligade att min flytt inte specifikt handlar om pride, det är trots allt något jag kan undvika om jag vill och jag ignorerar normalt helt denna löjliga cringefesten. Det är den sossiga svenska mentaliteten jag vill bort ifrån och jag kan garantera dig att den varken existerar i Monaco, Malta eller Ungern.

Sen är sol, palmer och blå himmel något som ger enormt med livskvalitet jämfört med detta deprimerande skithål. En bonus helt enkelt :)

Fairlane
J jawen skrev:
Nej såklart det inte påverkade dig !
90-tals krisen påverkade enbart ALLA ANDRA i Sverige, inte DIG du "guds gåva till mänskligheten".
Under början på 90-talet så studerade jag (det kanske du borde provat) och i slutet hade jag jobb och tjänade pengar... Gissa när min ekonomi var bäst? Jag tyckte Vattenfestivalen var bra fram till kanske 96, sen blev den sämre och sämre.
J jawen skrev:
Att budget för festivalen från 1992 konstant skars ned pga lågkonjunkturen, & med det självklart dess totala förutsättning att "skapa en bra festival" har säkert INGENTING med saker att göra.
Det kan kanske förklara varför många tyckte Vattenfestivalen var bra i början och sämre på slutet, men du verkar ju anse att det var bra hela tiden.
J jawen skrev:
Tycker du beter dig som en "riktigt dryg översittare" hur du väljer att skriva ofta här på forumet, & jag har lite svårt med dessa "personligheter"
För att jag synar dina påhittade siffror? Är det det som gör mig till en dryg översittare?
J jawen skrev:
Paragrafryttare är ett ord du kan studera innebörden i.
Jaha, det var intressant när inga paragrafer diskuterats.
J jawen skrev:
& allt behöver inte vara politiskt!
Har jag påstått det, eller ens antytt?
Jag säger att jag och många tyckte Vattenfestivalen var bra i början och dåligt på slutet. Hur får du det till något politiskt?
J jawen skrev:
Å för mig upplevs du som en "låtsas-stockholmare" eller wannabe (googla det), så tror knappast du står för majoriteten av oss "Stockholmarnas" åsikter i allmänhet. ( men det är min egen åsikt, enbart baserad på mig egen livserfarenhet)
Varför ska jag googla wannabe?
Jag är född i Stockholm och har bott här hela mitt liv. Jag har aldrig någonsin påstått att jag står för majoriteten av stockholmarnas åsikter, jag står för mina. Du verkar däremot påstå att du majoritet av stockholmare tycker som du, men du kan inte visa på något som stödjer det?

• Gilla
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
Fairlane
Erik JS skrev:
Du missade nog inlägget där jag förtydligade att min flytt inte specifikt handlar om pride, det är trots allt något jag kan undvika om jag vill och jag ignorerar normalt helt denna löjliga cringefesten.
Ja, jag missade det inlägget.
Fint att du kan ignorera Pride, men du verkar ändå ha väldigt tydliga åsikter och kunskap om vad som sker på plats ...

Men jag önskar dig en trevlig resa

• Gilla
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
A
Fairlane Fairlane skrev:
Ja, jag missade det inlägget.
Fint att du kan ignorera Pride, men du verkar ändå ha väldigt tydliga åsikter och kunskap om vad som sker på plats ...

Men jag önskar dig en trevlig resa
Allt gott kompis. Viktigaste är väl att vi alla hittar vår plats och är nöjda. Lika barn leka bäst och allt det där.

• Gilla
Intet
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.