12 269 läst ·
97 svar
12k läst
97 svar
Parkeringsavgift hos idrottsförening
Nu är det ju inte jag som har detta parkeringsproblem.
O att det är billigt att inte äga någon bil är ju ganska självklart men helt meningslöst inlägg i denna diskussionen.
Men för att bemöta det så hade det aldrig funkat att inte ha någon bil för väldigt många.
O väldigt många skulle lätt klara sig utan att ha någon bil o sparar mycket pengar, men vägrar o kör själv/ensam i bilen till jobbet.
O att det är billigt att inte äga någon bil är ju ganska självklart men helt meningslöst inlägg i denna diskussionen.
Men för att bemöta det så hade det aldrig funkat att inte ha någon bil för väldigt många.
O väldigt många skulle lätt klara sig utan att ha någon bil o sparar mycket pengar, men vägrar o kör själv/ensam i bilen till jobbet.
Gjorde en ränta på ränta beräkning på ett sparande av 416kr/månad i en fond som har en avkastning på 8% i 10år.K knipo skrev:
Men detta är OT.
Jag vill bara kunna fortsätta parkera gratis
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 218 inlägg
Och också något som sen länge konstaterats inte är en rättighet. Det går säkert att fördröja om föreningen skyltar fel, men det är hur som helst ett förlorande fördröjningskrig.
Om du framför problemet så kanskes det kommer komma upp riktiga skyltar och även en automat att betala i och då brukar det även vara parkeringsbevakning.P Parkeringsvakten skrev:
Men då tror jag inte kostnaden att parkera landar på 20/kr om dagen.
Vad är alternativet om du inte parkerar där?
