Har företaget rätt

• Antal röster
    828
  • Omröstningen stängd .
Bananskalare Bananskalare skrev:
Tja du bör allvarligt se till att Försöka bättra på din syn på polisen.
Du vet vad som är bäst för dig och jag vet vad som är bäst för mig.

-Forever Based

J jesper--- skrev:
Jag måste tyvärr idiotförklara en del, pga. era tjocka huvuden.

Poliser är menade att agera föredömen, jag är inte polis, jag behöver inte agera föredömligt. Utöver det är en bluff till ledare värre än P-vakter.

Nej det är ingen solklar korsning, du skriver det i hopp att vinna debatten. Det är snarare en Av/påfart.

Jag gjorde inget fel, enligt P-vakten bröt jag mot en påhittad trafikföreskrift och blev bötfälld för det.
T-korsning med en bil parkerad till höger utan synlig parkeringsskylt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En typisk t-korsning, med en synbarligen felparkerad bil, din?
För att det ska vara tillåtet att stå till höger i korsningen (sett från bildens synvinkel), måste det vara skyltat med P-skylt. Och det är det inte.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Gaslighting?
1v5 debatt?
Gaslighting explained.

1v5 debatt betyder jag är solo mot 5st, ojämnt spelfält.

J jesper--- skrev:
Gaslighting explained.

[media]
Nä, det betyder inte att det är ett ojämnt spelfält, det betyder bara att du har tvärfel ;)

• Haha
  • Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
S sunqan skrev:
[bild]
En typisk t-korsning, med en synbarligen felparkerad bil, din?
För att det ska vara tillåtet att stå till höger i korsningen (sett från bildens synvinkel), måste det vara skyltat med P-skylt. Och det är det inte.
Det står ofta bilar där

heisiandiishe heisiandiishe skrev:
gjort samma, man är helt körd givetvis eftersom man gjort fel. I mitt fall i stockholm blev det 1000 spänn för mor o fars bil som jag skrivit in en bokstav fel på. Man kan tycka att det borde komma upp en bekräftelse via en koppling i bilregistret ”är det fiat 500 ägare xx du vill parkera”. Men det är kanske overkill att programmera in det. Samtidigt blir det ju fel för en del ibland så varför inte
Det vore praktisk. Ett smidigt sätt att få fram vem som äger godtycklig bil... så slipper man googla efter en sajt som lämnar sån info gratis :-)
Vore bättre att appen stödjer att man plåtar plåten.

J jesper--- skrev:
Nu orkar jag inte kolla på videoklipp men om du upptäcker att alla andra har en annan åsikt så har du med största sannolikhet fel och de rätt.

• Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
J jesper--- skrev:
Det står ofta bilar där
Att det ofta står bilar där gör inte att man får stå där... ta upp det med trafikkontoret om det nu är kommunen som är väghållare, är det vägverket tror jag inte det går att få till ett undantag.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
J jesper--- skrev:
Måste då åka vägen, det är en klar av och påfart, orginella vägen går rakt fram och den till vänster är bara en liten väg.
Du hittar ju på egna begrepp som det passar dig. Av-och påfart har man på motorvägar och motortrafikleder.

• Gilla
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Nu orkar jag inte kolla på videoklipp men om du upptäcker att alla andra har en annan åsikt så har du med största sannolikhet fel och de rätt.
Det är med största sannolikhet en sammansvärjning.

• Haha
  • Wow
Fairlane och 2 till
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken skrev:
Du hittar ju på egna begrepp som det passar dig. Av-och påfart har man på motorvägar och motortrafikleder.
Nja, detta är en hybrid med tanke på att det är dubbelriktad trafik.

• Haha
Pin
  • Laddar…
S sunqan skrev:
Att det ofta står bilar där gör inte att man får stå där... ta upp det med trafikkontoret om det nu är kommunen som är väghållare, är det vägverket tror jag inte det går att få till ett undantag.
Har jag sagt det?

Nyfniken Nyfniken skrev:
Du får sluta med din ”gaslightning”, tänk på att vi är fem mot en. Han är evigt ”based” och bryr sig inte om dina argument. ;)

• Haha
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
J jesper--- skrev:
Har jag sagt det?
Har jag sagt att du sagt det?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Nä, det betyder inte att det är ett ojämnt spelfält, det betyder bara att du har tvärfel ;)
Kortare meddelanen, effektivisera flödet, några har redan slängt in handduken.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.