42 811 läst ·
316 svar
43k läst
316 svar
Parkering - rösta, var det rätt att jag fick böter?
heisiandiishe
Medlem
· stockholms
· 345 inlägg
heisiandiishe
Medlem
- stockholms
- 345 inlägg
gjort samma, man är helt körd givetvis eftersom man gjort fel. I mitt fall i stockholm blev det 1000 spänn för mor o fars bil som jag skrivit in en bokstav fel på. Man kan tycka att det borde komma upp en bekräftelse via en koppling i bilregistret ”är det fiat 500 ägare xx du vill parkera”. Men det är kanske overkill att programmera in det. Samtidigt blir det ju fel för en del ibland så varför inteJ JamJaz skrev:Hej
Jag parkerade bilen , och då skrev jag fel registreringsnummer på appen för jag hade bråttom och var stressad det var en bokstav fel , då fick jag böter på 400 kr. Jag trodde förstås att jag hade betalat via appen. jag ringde företaget och de sa till mig att de inte kunde göra något . Jag var tvången att betala böter.
Kolla bilderna .Jag undrar får företaget göra så här .
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 919 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 919 inlägg
Det går utmärkt att säga att man gjort fel. De flesta vuxna klarar det. Jag har själv blivit stoppad av polisen när jag körde för fort. Det var inget problem alls att erkänna det, men så kan jag ta ansvar för mina fel och erkänna de, både för mig själv och andra. Kan man inte ens erkänna för sig själv när man gjort fel utan anser att är alla gör fel, utom en själv då går det såklart inte.J jesper--- skrev:
Hemskt ledsen, men det innebär inte att det inte är en korsning. Det är uppenbart en korsning mellan Gräsandsvägen och Ejdervägen.J jesper--- skrev:
Jag tror att alla utom du kallar det hör en korsning och få ser nog vägen upp till höger som en så liten väg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Jag börjar nästan tycka synd om dig....J jesper--- skrev:[
Tyvärr går det inte att säga man gjort fel till en polis utan att polisen ser och behandlar en som undergiven, poliser söker ständigt detta övertag, ge dem aldrig nöjet av en "ego-avrunkning" på din bekostnad.
Måste då åka vägen, det är en klar av och påfart, orginella vägen går rakt fram och den till vänster är bara en liten väg.
Tror att polisen hatar människor i allmänhet och dig i synnerhet....
stackare... Då har jag inte nämnt det värsta p-vakter.... jag säger inget mer
Ja hade det varit en infart/utfart eller en extremt liten obetydlig väg hade det inte varit ett trafikmärke där den mynnar ut i T korsningen i form av en blå pil som säger vilken sida om stolpen man ska köra påFairlane skrev:
Det går utmärkt att säga att man gjort fel. De flesta vuxna klarar det. Jag har själv blivit stoppad av polisen när jag körde för fort. Det var inget problem alls att erkänna det, men så kan jag ta ansvar för mina fel och erkänna de, både för mig själv och andra. Kan man inte ens erkänna för sig själv när man gjort fel utan anser att är alla gör fel, utom en själv då går det såklart inte.
Hemskt ledsen, men det innebär inte att det inte är en korsning. Det är uppenbart en korsning mellan Gräsandsvägen och Ejdervägen.
Jag tror att alla utom du kallar det hör en korsning och få ser nog vägen upp till höger som en så liten väg.
[bild]
Jag kan inte styra vad du tycker, det är utanför min kontroll.Bananskalare skrev:
Dem gör det, annars hade dem behandlat människor bättre. Dem tolererar rövslickare men 1% under rövslickare så gör dem allt för att sabba din dag.
Nej det är enbart gaslighting, 1v5 debatt.Fairlane skrev:
Det går utmärkt att säga att man gjort fel. De flesta vuxna klarar det. Jag har själv blivit stoppad av polisen när jag körde för fort. Det var inget problem alls att erkänna det, men så kan jag ta ansvar för mina fel och erkänna de, både för mig själv och andra. Kan man inte ens erkänna för sig själv när man gjort fel utan anser att är alla gör fel, utom en själv då går det såklart inte.
Hemskt ledsen, men det innebär inte att det inte är en korsning. Det är uppenbart en korsning mellan Gräsandsvägen och Ejdervägen.
[bild]
Inte korsning.
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Tja du bör allvarligt se till att Försöka bättra på din syn på polisen.J jesper--- skrev: