Kul att du är nöjd!
Håller kanske inte med om att någonting från VAG-koncernen och pålitligt ryms i samma mening.
 
  • Gilla
Styrman_jansson
  • Laddar…
Raskus Raskus skrev:
Kul att du är nöjd!
Håller kanske inte med om att någonting från VAG-koncernen och pålitligt ryms i samma mening.
Nä, jag håller egentligen med och vi får väl se hur det blir med den saken.. Tyvärr verkar min förbannelse i här livet vara att jag sitter väldigt bra i VAG-bilar. Men nästa gång skall jag försöka köpa något annat! :P
 
  • Gilla
john68
  • Laddar…
hobbs hobbs skrev:
Tyvärr verkar min förbannelse i här livet vara att jag sitter väldigt bra i VAG-bilar.
Bättre det än att vara född med Saab-rygg!
 
  • Älska
hobbs
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.