68 253 läst ·
865 svar
68k läst
865 svar
P-bot från Hojab som kör fulspel, vad göra?
Ja det var ett för mig förvånande dåligt betyg men frågan är om det är Parkster som betygssätts eller branschen. 😉Sittställning skrev:
Om jag bara går till mig själv så har jag alltid varit mycket nöjd med Parkster men jag har nog aldrig kommit på tanken att recensera dem på något sätt. Gissar att "recensenterna" på Trustpilot till huvuddelen består av (det relativa fåtal?) som haft problem med dem.
Orkar inte läsa speciellt många men hur f-n kan man skriva "Bedrövligt dåliga betalmöjlighter. Omständigt." när det bara är att lägga in ett kreditkort? Själv retar jag mig i och för sig på att de inte tar Amex, men det kan jag leva med...
Folk blandar ihop rätt mycket, det är rätt. Skriver dom t.ex in fel regnummer i appen vid parkering, får en lapp så skyller dom ibland felaktigt på appleverantören.
Men man ser att det finns en del faktura avgifter klagomål, men det är ju bara en liten liten del som klagar. Dom flesta sväljer avgifterna och går vidare med livet.
Men man ser att det finns en del faktura avgifter klagomål, men det är ju bara en liten liten del som klagar. Dom flesta sväljer avgifterna och går vidare med livet.
Du har säkert rätt. Många är obegripligt immuna mot alla små regelbundna extrakostnader. Det var visst något som kallades multiplikation i småskolan som verkar ha passerat över huvudet på en förbluffande mängd människor...Sittställning skrev:
Sådana här appar laddas antagligen ner när man första gången står på en parkeringsplats och upptäcker att man behöver en viss app för att betala. I det läget är det nog många som bara laddar ner appen och får den att funka för parkeringen utan att bry sig om diverse texter som kan finnas om hur man ställer in betalning. Sen kör man vidare med den utan att sätta sig in i alla inställningar man kan göra. Av någon anledning har bolaget valt att ha ett förinställt betalningssätt som kostar pengar. Knappast någon slump.Alfredo skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
De enda extra avgifterna som finns med Parkster är väl pappersfaktura?
Och det står ju ändå rätt tydligt på fakturan.
Och det står ju ändå rätt tydligt på fakturan.
Fast får man en pappersfaktura med en avgift behövs väl knappast tresiffrig IQ för att man ska undersöka om man kan undvika dessa framöver.L lbgu skrev:
Jag idiotförklarar inte de som i en stressad situation inte ställer in en app optimalt. Däremot de som upprepar samma misstag, kanske år efter år...
Självklart inte. De sysslar med vinstdrivande affärsverksamhet och inte med välgörenhet.L lbgu skrev:
Jag skulle tro att relativt många inte läser varje rad på fakturan. Ifall beloppet inte är orimligt så är det nog bara det som står längst ned, alltså slutsumman + OCR-numret som läses den dag i månaden man går igenom räkningshögen och knappar in siffrorna. Typ tar en räkning, matar in, tar nästa räkning matar in .......Alfredo skrev:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 919 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 919 inlägg
Ja betygsättning är svårt för många. Tittar man på hur folk betygsätter säg en skruvdragare på Bauhaus så ser man att folk ger lågt betyg med texten "Jag beställde, men fick aldrig någon".Alfredo skrev:
Ja det var ett för mig förvånande dåligt betyg men frågan är om det är Parkster som betygssätts eller branschen. 😉
Om jag bara går till mig själv så har jag alltid varit mycket nöjd med Parkster men jag har nog aldrig kommit på tanken att recensera dem på något sätt. Gissar att "recensenterna" på Trustpilot till huvuddelen består av (det relativa fåtal?) som haft problem med dem.
Orkar inte läsa speciellt många men hur f-n kan man skriva "Bedrövligt dåliga betalmöjlighter. Omständigt." när det bara är att lägga in ett kreditkort? Själv retar jag mig i och för sig på att de inte tar Amex, men det kan jag leva med...