68 245 läst ·
865 svar
68k läst
865 svar
P-bot från Hojab som kör fulspel, vad göra?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Först skaffa mynt, sen försöka hitta en p-automat, eventuellt köa, sen gissa hur länge jag ska stå, antigen betala för mycket eller behöva stressa och lägga på mer pengar...T Thomas_Blekinge skrev:
Jag tror jag tar appen.
Varför kallar du det vals? Vals för mig betyder att någon ljuger eller på annat sätt inte är ärlig. Jag kan mycket ärligt säga att jag inte känner igen svenska mynt. Jag kan givetvis, tror jag, klura ut vad som är vad genom att leta siffror på dem, men känner igen, nej absolut inte!T Thomas_Blekinge skrev:
Okunskap, ja naturligtvis. Rätt onödigt påpekande. Svaghet? Ja anser man det en styrka att känna igen svenska mynt är det väl en svaghet...T Thomas_Blekinge skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Här gick vi i kommunen från p-skiva direkt till p-appar för något år sedan, det finns inga automater att betala i.
En automat kostar mellan 80-120k beroende på konfig. Köper kommunen in dom så kan ni gissa att ni ändå betalar.
Många verkar inte förstå hur mycket arbete det är bakom app betalning. Det finns hela företag och kedjor och bolag som vill ha en del för att hantera transaktioner etc.
Många verkar inte förstå hur mycket arbete det är bakom app betalning. Det finns hela företag och kedjor och bolag som vill ha en del för att hantera transaktioner etc.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Och ändå är det troligtvis billigare med appen än att sätta ut automater vid varje gathörn.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 713 inlägg