Z z_bumbi skrev:
Varför ska det finnas på hyllan om det går att beställa? De flesta bygger aldrig ett bullerplank och de som gör det gör det troligen en gång i livet.
Vi kanske pratar förbi varandra. Går det att beställa så finns det ju på hyllan för konsument i detaljhandeln. Om det är en specialprodukt som inte erbjuds via detaljister så blir det ofta förbannat dyrt och intresse finns inte för småbeställningar hos tillverkare/leverantör. En annan sak om en entreprenör för ett infrastrukturprojekt beställer för miljoner.

SoderD SoderD skrev:
Tråkigt att tråden började handla om något annat än vad jag avsåg.

Jag får bygga planket. Det är klart med grannen och det är klart med kommunen. Det behövs inget bygglov och vi uppfyller alla regler. Dels står det i trådstart och det svaras också på i tråden.

Jag var mer intresserad av att få hjälp med konstruktion. Med undantag av några få, så fanns visst inte den kunskapen här!
Ja det är lustigt att folk inte kan läsa vad du skriver och slita i allt annat. Kan man inte ge svar på de du undrar kan ge fan i att svara . Jag förstår att ni vill ha något som håller ner ljudet när man badar. Har själv pool och även grannen. Det kan bli rätt högljutt när barn/barnbarn badar. Nog det som hörs mest.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.