2 298 läst ·
70 svar
2k läst
70 svar
Nytt energibidrag från 1 september - du kan få upp till 60 000 kronor
Dags att planera in skarpt fönsterbyte nu då! Och ersätta dom gamla radiatorerna med golvvärme! Hoppas bara det räknas in, även fast systemet redan är vattenburet? Verkningsgraden blir ju bättre i alla fall så borde det kan man tycka
Inflationen just nu ligger på 1.3 %, vilket är en bit under inflationsmålet på 2 %.S SueCia skrev:
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "tätningslister"
Tätningslist E-profil vit EPDM-gummi Tesa
För springor 1-3,5 mm
45 kr inkl moms
Läs mer
Produkter som diskuteras: "tätningslist"
Tätningslister
Tätningslister är viktiga för att skapa en lufttät och ibland även vattentät försegling i diverse konstruktioner och installationer. De används ofta i dörrar, fönster, och andra utrymmen där det kan finnas risk för läckage eller drag.
Läs mer
Gör den? Statsskulden är tämligen låg om man jämför med andra länder.F fribygg skrev:
Det kan förstås hända att en ny regering tar på sig spenderbyxorna och expanderar statsbudgeten oerhört mycket, men det synes mig tveksamt. Alla regeringar (oavsett färg) har sen ett par decennier varit tämligen återhållsamma.
F fribygg skrev:
Det handlar inte om någon har skött sitt hus, har du svårt att få in att det handlar om bidrag till vissa hushåll men inte andra.F fribygg skrev:
Jag behöver inget bidrag och har aldrig använt något heller, bygger själv och betalar mina bensinbilar själv.