81 199 läst ·
160 svar
81k läst
160 svar
Nyrenoverat badrum, extremt dåligt hantverk!?
Info kommer säkert så småningom. Jag kan tänka mig att TS just nu har annat att tänka på än att uppdatera oss.... 
Jag är lite nyfiken på hur huvudentrepenören ställer sig till det här resultatet. Iofs har TS ju egentligen inget med HE att göra men det vore kul att höra deras inställning.....
JAG har åtminstone lärt mig att inte låta säljaren av mitt nästa hus pilla med såna här saker. Man lär sig av sina misstag, och av andras....
Lider med dig, hoppas det löser sig!
Jag är lite nyfiken på hur huvudentrepenören ställer sig till det här resultatet. Iofs har TS ju egentligen inget med HE att göra men det vore kul att höra deras inställning.....
JAG har åtminstone lärt mig att inte låta säljaren av mitt nästa hus pilla med såna här saker. Man lär sig av sina misstag, och av andras....
Lider med dig, hoppas det löser sig!
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Jag har rensat en del ovidkommande inlägg ur tråden.
/moderator
/moderator
Det var ju dock inte TS som beställt renoveringen så det är ju inte så lätt för honom att välja.snickers32 skrev:
Jag tycker dock det finns en massa firmor som tar bra betalt men ändå gör jobb som inte lever upp till priset så det viktigaste är inte alltid priset utan snarare att firman man anlitar har bra referenser.
Moderator
· Stockholm
· 57 843 inlägg
Jag har åter rensat en del ovidkommande inlägg ur tråden.
/moderator
/moderator
Renoverare
· Stockholm
· 20 335 inlägg
När jag känner att det går segt med renoveringen brukar jag titta på bilderna i denna tråd och då känns det inte lika tungt
Hoppas det löste sig för TS
Hoppas det löste sig för TS
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden