ja.
tråkigt att inte trådskaparen ger oss mer info vad som händer.

T
KitchenDesign skrev:
ja.
tråkigt att inte trådskaparen ger oss mer info vad som händer.
Senaste aktivitet TS hade på forumet var 16 januari!

Info kommer säkert så småningom. Jag kan tänka mig att TS just nu har annat att tänka på än att uppdatera oss.... ;)

Jag är lite nyfiken på hur huvudentrepenören ställer sig till det här resultatet. Iofs har TS ju egentligen inget med HE att göra men det vore kul att höra deras inställning.....

JAG har åtminstone lärt mig att inte låta säljaren av mitt nästa hus pilla med såna här saker. Man lär sig av sina misstag, och av andras....

Lider med dig, hoppas det löser sig!

Jag har rensat en del ovidkommande inlägg ur tråden.

/moderator

S
Fick man inte skriva så =) Jag säger bara att man kanske inte alltid ska välja det billigaste. Är det halva priset så är det så av en anledning

snickers32 skrev:
Fick man inte skriva så =) Jag säger bara att man kanske inte alltid ska välja det billigaste. Är det halva priset så är det så av en anledning
Det var ju dock inte TS som beställt renoveringen så det är ju inte så lätt för honom att välja.

Jag tycker dock det finns en massa firmor som tar bra betalt men ändå gör jobb som inte lever upp till priset så det viktigaste är inte alltid priset utan snarare att firman man anlitar har bra referenser.

• Gilla
AndersMalmgren och 1 till
  • Laddar…
Nu har det gått ett tag, kan du skriva hur det gått? Jag avskyr trådar där de bara dör ut och ingen upplösning ges :-(

Jag har åter rensat en del ovidkommande inlägg ur tråden.

/moderator

• Gilla
Lindgrenski och 1 till
  • Laddar…
När jag känner att det går segt med renoveringen brukar jag titta på bilderna i denna tråd och då känns det inte lika tungt :)

Hoppas det löste sig för TS

Synd att lösningen oftast aldrig kommer i dessa trådar. Hoppas det löser sig

Hur gick det?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.