13 588 läst ·
65 svar
14k läst
65 svar
Nygjuten altan. Ej nöjd
Menar inte Maria travertin?F fribygg skrev:
Det är en sten i kalk så går alldeles utmärkt att ha utomhus. Men kräver också att man behandlar den regelbundet. Och några 500kr/m2 lär du få mycket svårt att hitta den i. Om inte annat så kommer behandlingen att spräcka budgeten.
inte för utomhusbruk inne kan det vara bra men jag har inte gjort det en av dom biligaste natursten du kan hitta turkiska staten subventionerar bryttningen som nåt form av landsbygds bidrag fick jag veta för ett tag senA atomlab skrev:
Klicka här för att svara