F fribygg skrev:
Tål den den svenska vintern?
Menar inte Maria travertin?

Det är en sten i kalk så går alldeles utmärkt att ha utomhus. Men kräver också att man behandlar den regelbundet. Och några 500kr/m2 lär du få mycket svårt att hitta den i. Om inte annat så kommer behandlingen att spräcka budgeten.
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Tål den den svenska vintern?
ja kalk sten
 
Verkar finnas en del olika på tex Bauhaus under 500kr kvm?
 
A atomlab skrev:
Menar inte Maria travertin?

Det är en sten i kalk så går alldeles utmärkt att ha utomhus. Men kräver också att man behandlar den regelbundet. Och några 500kr/m2 lär du få mycket svårt att hitta den i. Om inte annat så kommer behandlingen att spräcka budgeten.
inte för utomhusbruk inne kan det vara bra men jag har inte gjort det en av dom biligaste natursten du kan hitta turkiska staten subventionerar bryttningen som nåt form av landsbygds bidrag fick jag veta för ett tag sen
 
  • Haha
Bästerortarn
  • Laddar…
Traverin går bra att ha ute som inne.

travatin Hittar jag inte ens vad det kan vara. Har du någon länk?
R Robbban77 skrev:
Verkar finnas en del olika på tex Bauhaus under 500kr kvm?
har du en länk?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.