10 929 läst ·
48 svar
11k läst
48 svar
Nya reglerna för badrumsskivor
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Du skriver själv att tätningen är BBV's idé, men BBV går inte in på tillverkarens anvisning utan hänvisar endast till dem. BBV får inte lön då det är en regelsamling.
Du skriver sen att din polare jobbar på BBM. OCH? Vad har det med nåt alls i denna tråden att göra? Du har ju inte mer rätt för att du känner någon som kanske inte heller har nån susning.
Du skriver sen att din polare jobbar på BBM. OCH? Vad har det med nåt alls i denna tråden att göra? Du har ju inte mer rätt för att du känner någon som kanske inte heller har nån susning.
Nu börjar jag tro att du skämtar med oss. Det här är ju fullständigt förvirrat. Det var ju du som började prata om reglar i bjälklag, och nu pratar du om limträ också av någon anledning. Det gäller ju träreglar kontra plankor i vägg nu, inte limträ och inte bjälklag. Skulle du inte kunna vara snäll och svara på den fråga jag nu formulerade så tydligt i mitt förrförra inlägg?speedomac skrev:
Om inte diskussionen styrs upp i den här tråden snart så tror jag att jag måste låsa den, det börjar spåra ur ganska rejält.
S
speedomac
Bannad
· västra götaland
· 57 inlägg
speedomac
Bannad
- västra götaland
- 57 inlägg
speedomac skrev:
ja precis... rökheroin m.m ..
vi pratar på vad som skall finnas i en vägg LR???
jag drog upp att ÄVEN ett limträ ej får förkomma bakom minerit skivan! kan detta förklarande vara så otydligt???
skämtar du med mig nu??
aldrig snackat om reglar i ett bjälklag.
du nämnde reglar efter detta inlägg!
vi kan ta detta på telefon istället så trådägaren blir lugn! skicka mitt nr på pm
Produkter som diskuteras i tråden