14 902 läst ·
79 svar
15k läst
79 svar
Ny och seriös mail
Kostar olika för olika domäner, ex. .se eller .com.
Gå in på one.com så ser du alla priser.
Det är en registreringsavgift på ett par tre hundra typ och sen runt 400kr per år för min .net adress hos one.com men då ingår lagring, hemsida, mail och support.
Gå in på one.com så ser du alla priser.
Det är en registreringsavgift på ett par tre hundra typ och sen runt 400kr per år för min .net adress hos one.com men då ingår lagring, hemsida, mail och support.
Jag har haft One under flera år och tycker web-delen funkar bra, har dock haft mycket problem med mailen, främst att mail inte kommer fram eller att de försvinner från servern.
Lösningen för mig blev att köpa Exhange 365 från Microsoft, och integrera med One.
Lösningen för mig blev att köpa Exhange 365 från Microsoft, och integrera med One.
Jag har haft One under många år, och den enda gången jag hade liknande problem var när jag körde en viss version av Thunderbird. Det finns inget som tyder på att felet låg hos One. När de införde den nya webklienten rapporterade jag några buggar, och de var mycket snabba att begära mer information och införa rättningar.TreeView skrev:
De har en fantastisk affärsidé. När de började som b-one var de extremt billiga jämfört med konkurrenterna.
Nu hostar de mer än en miljon domäner, och jag antar att de har en bra förtjänst.
Vad menar du med att integrera Exchange 365 med One? Låter du domännamnet hos One peka på en mail-server hos Microsoft? Dvs, du använder inte One alls för mail?
Klicka här för att svara