1 167 läst ·
6 svar
1k läst
6 svar
Email har slutat komma vid nya inlägg i bevakade ämnen
Jag har själv inte ändrat någon inställning.
Går jag till "Bevakningar" ser jag att det finns en kryssruta "Omedelbar" till höger om varje ämne. Ska den vara ikryssad? Det är den inte för något ämne. Jag hittar ingen spara-knapp, så jag förstår inte hur man ändrar i den rutan.
Går jag till "Bevakningar" ser jag att det finns en kryssruta "Omedelbar" till höger om varje ämne. Ska den vara ikryssad? Det är den inte för något ämne. Jag hittar ingen spara-knapp, så jag förstår inte hur man ändrar i den rutan.
Jag har ingen spam-korg, men mail-leverantören sätter spam-poäng på alla mail. Mail som når upp till första nivån markeras med en varning. Mail som når upp till andra nivån slängs direkt, utan att jag kan se dem. Nivåerna kan jag ställa själv, men det är inte lätt att veta vad de betyder. Mailen från byggahus har fungerat bra tills nyligen, och jag har inte ändrat någon inställning.
Ok, nu fattar jag att kryssrutan bredvid "Omedelbar" endast används för att ändra inställningen. Det står redan "Omedelbar" på alla bevakade ämnen, så mailen borde fortsätta komma, men det gör de inte. Jag kanske försöker pilla med spam-inställningarna, men jag har nu upptäckt att man faktiskt överlever utan bevakning via mail.
Klicka här för att svara