12 774 läst ·
93 svar
13k läst
93 svar
Ni som är rutinerade elektriker
Det är väl bara du som fortfarande tjafsar om detta? Det är ju totalt offtopic för denna tråd, samt för hela forumet.. + så finns det ingen annan än du är som bryr sig för 5öre vad olika personer kallar tillkommande arbeten på ett bygge för nåt..
.Anonymiserad 123658 skrev:Tack för tips! Det har gått väldigt bra idag iaf. Tror till och med att min handledare är nöjd med mig och min inställning. Tempo är inget jag strävar efter så här tidigt. Jag har gått och finurlat lite på en installationsritningen, fräst doshål, dragit slang i mellanväggar i min takt, lugnt och fint. Många frågor har jag ställt. Kunde inte låta bli att flina när jag kollade tempot på min handledare...huuua. Bara en liten parantes, men när jag hade klippt upp buntband till slangarna från taket, kollat en extra gång på installationsritningen och sen i lugn och ro skurit, klippt och dragit klart i dosorna till säg två mellanväggar så hade min handledare redan gjort klart i en hel lägenhet. Vi gjorde 4 lägenheter idag. Riktigt kul och lärorikt har det varit.
Hej!
Hej!
Jag har sökt utbildning för installationselektriker. Och det ska börja 10/10/2022. Men min fråga är. Vad är skillnaden mellan den här utbildningen och Electric utbildning . För att jag gillar mest att jobba elektrik med hus
Klicka här för att svara