slothy slothy skrev:
Antar att du sprungit på subreddits r/minipainting och r/diorama (den senare kanske mer relevant för att göra backdrops till figurer.
Jag har ju en custom Falling Downfigur beställd och han ska tillverka betongfundamentet från postern. Kommer bli episkt.

p14593_p_v10_at.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Men den kommer också bli sjukt hög så kommer antagligen få köra på 3 hyllor istället för 4a 😆
edit: den ska kapas efter steget med armeringsjärn som sticker upp ur trappsteget

Coolt! Kommer han att måla den också? Jag är imponerad av hur bra hur och ansikten är på de figurer du visat. Sideshow collectibles har videos som visar hur de gör men de får det att se så lätt ut förstås :)

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Och vilka andra har du på gång eller skulle vilja ha? Nåt från spel?

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
slothy slothy skrev:
Coolt! Kommer han att måla den också? Jag är imponerad av hur bra hur och ansikten är på de figurer du visat. Sideshow collectibles har videos som visar hur de gör men de får det att se så lätt ut förstås :)
Hans bror kommer måla dem, samma som målat min Ash figur som du hittar i början på tråden.
Ash huvudet är inte sculpterat av samma person, Här kan du se resultat när broder #1 gör skulpturen och broder #2 målar :D

586027489_10241817753689033_6297428654993634124_n.jpg
Skapa konto

Jag höll på med plastmodeller när jag var barn/tonåring. Hade airbrush och grejer och lärde mig tekniker som washes / drybrushing etc. Men detta är på en helt annan nivå :P

Tror jag visat upp alla jag har utestående faktiskt.. Köpte även denna från Silent Hill som jag inte visade upp i tråden
silent_hill_2_-_bubble_head_nurse_1_6th_scale_action_figure_2.png
Skapa konto

slothy slothy skrev:
Och vilka andra har du på gång eller skulle vilja ha? Nåt från spel?
Just det har ju bokat denna också :D

yoda-hot-toys-movie-masterpiece-action-figure-star-wars-episode-iii-revenge-of-the-sith.webp
Skapa konto

slothy slothy skrev:
Say, that's a nice bike!

Du har inte lust att ta ett par foton på t-1000 med kloarmarna och posta? Jag har en sån 3d-printad som jag målar och lagt på hyllan för jag har svårt att bli nöjd med resultatet. Delvis för att det är svårt med referenser. Också för att det är en svår scen, mörker och skugga på en mörk uniform.
Den låg tillgänglig i förrådet

Duger denna?

IMG20260716152018.jpg
Skapa konto

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.