10 504 läst ·
100 svar
11k läst
100 svar
Min hobby, Actionfigurer
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Dotter 12 år säger att hon gillar skräck, så jag tänker att nu jäklar ska hon få kvalitet! Kör igång första Alien. Efteråt:Intet skrev:
-Så vad tyckte du, bra skräck? Blev du rädd?
-Sådär.
Say, that's a nice bike!AndersMalmgren skrev:
Du har inte lust att ta ett par foton på t-1000 med kloarmarna och posta? Jag har en sån 3d-printad som jag målar och lagt på hyllan för jag har svårt att bli nöjd med resultatet. Delvis för att det är svårt med referenser. Också för att det är en svår scen, mörker och skugga på en mörk uniform.
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Allt är nedpackat ska se om jag kan hitta T-1000 kartongen utan att behöva göra en för stor oreda bland kartongerna. Men man kan abslut se övergången från tygskjortan till den målade skjortan på plastbitarna, men helt okej.slothy skrev:
Say, that's a nice bike!
Du har inte lust att ta ett par foton på t-1000 med kloarmarna och posta? Jag har en sån 3d-printad som jag målar och lagt på hyllan för jag har svårt att bli nöjd med resultatet. Delvis för att det är svårt med referenser. Också för att det är en svår scen, mörker och skugga på en mörk uniform.
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Svårt det där, med en bra belysning osv. Antar att du sprungit på subreddits r/minipainting och r/diorama (den senare kanske mer relevant för att göra backdrops till figurer. Min grej är att (försöka) måla figurer och busts som jag 3d-printat. Behöver bli bättre på att göra backdrops eller dioraman åt dem dock. Har ett par figurer som bara ligger och väntar på att ta tag i det. Gillar också terminator och aliens, men har ett par i pipelinen som jag längtar att ta tag i: Lt Titus (Warhammer 40k), och Judge Death (från Judge Dredd).
Jag kör Ikeas vitrinskåp, gamla vid det här laget så det dyker upp gratis eller billigt på Blocket hela tiden.
Jag kör Ikeas vitrinskåp, gamla vid det här laget så det dyker upp gratis eller billigt på Blocket hela tiden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoverare
· Stockholm
· 21 445 inlägg
Tänkte sätta COB ledstrips på främre hörnprofilerna. Borde bli braslothy skrev: