28 964 läst ·
88 svar
29k läst
88 svar
Min elinstallation
Bara jag som reagerar på översittartonen i den här tråden?
Häcklande och bespottande så att det står härliga till. Varför inte hjälpa eestere att landa rätt istället genom att komma med något konstruktivt? Annars föreslår jag att moderator tar bort tråden.
Pinsamt var ordet.
Häcklande och bespottande så att det står härliga till. Varför inte hjälpa eestere att landa rätt istället genom att komma med något konstruktivt? Annars föreslår jag att moderator tar bort tråden.
Pinsamt var ordet.
Det är fritt även för dig att komma med förslag på lösningar.jeppeknaster skrev:
Goda råd och humor är alldeles utmärkt när hopplösheten flåsar i ansiktet.
Som man skriver får man svar, så är det bara......
Tja...jeppeknaster skrev:
Den enda fråga jag såg eestere ställa var "Vad tycks?".
Och svar fick han/hon.
Och var TS efter de svaren intresserad av vad som borde göras åt det hela, för att de flesta skulle tycka det skulle bli bättre var det ju fritt fram att fråga om det.
Ja min reflektion då. Jag håller med dig, men bara pyttelite. Det finns betydligt tråkigare trådar här i forumet att önska bort. Tycker jag iaf.
Som man skriver får man svar? Skrev han på ett spydigt sätt, som en översittare?
Stackarn råkade vara lite stolt över sin installation och fick då massor av skit för det. Är inte tanken att folk ska våga visa det de gör utan att kölhalas? Satan så trist det skulle bli om ingen vågar posta grejer bara för att man riskerar att bli sågad av pöbeln.
Mikael L. Med tanke på trådens utveckling lär vi inte se eestere här igen...
Sen ser jag inte varför tråden skulle vara öppen längre. Den har ju stått still i 70 inlägg nu och kommer inte en meter till. Så vitt jag vet så stängs trådar hela tiden "när man inte kommer längre i diskussionen".
Stackarn råkade vara lite stolt över sin installation och fick då massor av skit för det. Är inte tanken att folk ska våga visa det de gör utan att kölhalas? Satan så trist det skulle bli om ingen vågar posta grejer bara för att man riskerar att bli sågad av pöbeln.
Mikael L. Med tanke på trådens utveckling lär vi inte se eestere här igen...
Sen ser jag inte varför tråden skulle vara öppen längre. Den har ju stått still i 70 inlägg nu och kommer inte en meter till. Så vitt jag vet så stängs trådar hela tiden "när man inte kommer längre i diskussionen".
Redigerat:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 837 inlägg
Jag instämmer helt med att ingen ska behöva tveka inför att ställa en fråga här, utan tvärtom uppmuntras till det, hur dum den än må vara i kunniga ögon. Det handlar ju om personsäkerhet. Denna tråd gick överstyr, där även jag bidrog. Men skam vore om vi inte har förmågan att dra lärdom och använda lite mer diplomatiska formuleringar i kommande trådar. TS har säkert gjort det och planerat om sin elinstallation till en helt invändningsfri sådan
.
Så kan det mycket väl vara.lordi skrev:Aha, nån som har väckt en gammal tråd vid liv.
Har ni inte räknat ut att det egentligen är TS släkting som knåpat ihop kabelröran. TS har startat den har tråden för att få avskräckande kommentarer, som han eller hon kan presentera för sin släkting, för att få denna att inse faran i att inte veta vad man håller på med.
I inlägg #41 uttrycker sig eestere så här:
Vilket tyder på något sådant.eestere skrev:
Hur kan du var säker på att eestere (d:ä) inte ligger dubbelvikt på golvet med kramp i magen av alla skrattacker,jeppeknaster skrev:
I denna tråd var det 9 Sept. så sista kontakten.
Eller klaga på oss/dom olydiga.Mikael_L skrev:
Tja...
Den enda fråga jag såg eestere ställa var "Vad tycks?".
Och svar fick han/hon.
Och var TS efter de svaren intresserad av vad som borde göras åt det hela, för att de flesta skulle tycka det skulle bli bättre var det ju fritt fram att fråga om det.
Ja min reflektion då. Jag håller med dig, men bara pyttelite. Det finns betydligt tråkigare trådar här i forumet att önska bort. Tycker jag iaf.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden