Det mest idiotiska tråd jag läst i mitt liv.:D

• Gilla
janwide och 2 till
  • Laddar…
Vad innebär ringmatning? Kan någon förklara hur det är kopplat? Jag gissar att det är när någon lägger fas, nolla och jord i en slinga och låter båda ändarna kopplas samman i säkringsskåpet, eller? Det är riktigt bra av er att överhuvudtaget se hur det är kopplat i ett sånt råttbo där kortet dessutom är suddigt.

edit: Hittade bra beskrivning på Wikipedia, men fortfarande imponerad att ni ser hur det är kopplat i röran.

Redigerat:
Det här är den bästa eltråden någonsin, kan vi inte spara den till Julafton?

• Gilla
Patrik_Hed och 1 till
  • Laddar…
mycke_nu skrev:
Det här är den bästa eltråden någonsin, kan vi inte spara den till Julafton?
Ta upp den igen på nyårsafton så kanske den blir ännu bättre... ;):p

Kanske redan blivit nyårssmällare i TS kopplingar :)

Ah, denna gamla godingen!

//Patrik

Denna tråd fick mig att logga in på BH efter lång frånvaro, jag säger bara som Enk Projektet, Jösses.

Aha, nån som har väckt en gammal tråd vid liv.
Har ni inte räknat ut att det egentligen är TS släkting som knåpat ihop kabelröran. TS har startat den har tråden för att få avskräckande kommentarer, som han eller hon kan presentera för sin släkting, för att få denna att inse faran i att inte veta vad man håller på med.

I vilket fall såg det rörigt ut, mest för att man har försökt trycka ihop för många kopplingspunkter i dessa tre dosor. Hur allt ska få plats med locken stängda är en gåta.

/S

Lock? Det är väl bara fortsätta i samma anda och smälla på en gipsskiva över hela klabbet :p

• Gilla
Patrik_Hed
  • Laddar…
Blir rädd när jag läser denna tråden!

• Gilla
LGG-01
  • Laddar…
eestere skrev:
Hur får jag en familjemedlem att inse att elinstallationen med egna lösningar bidrar till enorm fara?
OBS. Sista livstecknet från TS "eestere" var den 4 September, oroväckande är vad det är.

LGG-01 skrev:
OBS. Sista livstecknet från TS "eestere" var den 4 September, oroväckande är vad det är.
Finns en post från 22a oktober, jag tror det finns hopp om liv.

charta77 skrev:
Finns en post från 22a oktober, jag tror det finns hopp om liv.
Har inget mellan 8 Sept # 61 och 4 December #62. Om inte tråden har totalförvirrat till det i min skalle så ligger väl Oktober där i mellan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.