2 126 507 läst ·
6 767 svar
2127k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Välkommen! Den kulörta gaffatejpen, en digital vinkelmätare och några borrsatser är mina favoriter genom åren. Övriga fynd har nog en genomsnittlig användning på under 0,5 gånger totalt.Ola C skrev:
Verktygstokig
· Halland
· 8 311 inlägg
Jag slår ett slag för den gaslösa svetsen. Optimal för hobbysvetsaren som är bättre på att slipa med vinkelslipen än att svetsa.nanowire skrev:
Oh, du slog till på Lambi t.o.m! 👍
En lyx man har råd med, med tanke på hur verktygen och maskinerna är prissatta.
Själv väntar jag på Parkside toapapper.
En lyx man har råd med, med tanke på hur verktygen och maskinerna är prissatta.
Själv väntar jag på Parkside toapapper.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 656 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 656 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 656 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 656 inlägg
Jag som brukar gnälla över mina lidl-fynd, får se till att ge beröm när det är befogat. Jag har köpt billiga diamantskivor och de är verkligen kanon. Den 230 mm jag köpte för ett par år sedan har kapat massor med sten, tegel och betong och är fortfarande lika bra som när den var ny. Den lilla har inte gått lika hårt, men funkar också precis som den ska. Klart värda att köpa.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 656 inlägg
39kr för 4 känns som man inte kan klaga på priset oavsett 😅 köpte och la i bra att ha lådan.Hep skrev:
Jag som brukar gnälla över mina lidl-fynd, får se till att ge beröm när det är befogat. Jag har köpt billiga diamantskivor och de är verkligen kanon. Den 230 mm jag köpte för ett par år sedan har kapat massor med sten, tegel och betong och är fortfarande lika bra som när den var ny. Den lilla har inte gått lika hårt, men funkar också precis som den ska. Klart värda att köpa.