nanowire nanowire skrev:
Bra jobbat! Jag borde kollat det med @Ola C först och valt mer relevanta exempel.
Tack för personlig inbjudan till Lidl-tråden, här har jag aldrig varit förut. Borrslipen såg intressant ut.
 
Ola C Ola C skrev:
Tack för personlig inbjudan till Lidl-tråden, här har jag aldrig varit förut. Borrslipen såg intressant ut.
Välkommen! Den kulörta gaffatejpen, en digital vinkelmätare och några borrsatser är mina favoriter genom åren. Övriga fynd har nog en genomsnittlig användning på under 0,5 gånger totalt.
 
nanowire nanowire skrev:
Välkommen! Den kulörta gaffatejpen, en digital vinkelmätare och några borrsatser är mina favoriter genom åren. Övriga fynd har nog en genomsnittlig användning på under 0,5 gånger totalt.
Jag slår ett slag för den gaslösa svetsen. Optimal för hobbysvetsaren som är bättre på att slipa med vinkelslipen än att svetsa.
 
  • Gilla
Vardagsrum och 3 till
  • Laddar…
Toapapper och mjölk inhandlat.
IMG_1171.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Dan_Johansson och 10 till
  • Laddar…
Oh, du slog till på Lambi t.o.m! 👍

En lyx man har råd med, med tanke på hur verktygen och maskinerna är prissatta.

Själv väntar jag på Parkside toapapper.
 
  • Haha
  • Gilla
Festlund och 2 till
  • Laddar…
Konstigt... Hittade ingen mjölk alls...

Förpackningar med en PARKSIDE borrslip, penselset och ULTIMATE spännbandsset ligger på ett bord eller golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fanns ca 10 borrslipar i Trelleborg igår.
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
MrDizzy och 5 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Konstigt... Hittade ingen mjölk alls...

[bild]

Fanns ca 10 borrslipar i Trelleborg igår.
Inte på Biltema heller (nere till höger)?
 
V Vardagsrum skrev:
Oh, du slog till på Lambi t.o.m! 👍

En lyx man har råd med, med tanke på hur verktygen och maskinerna är prissatta.

Själv väntar jag på Parkside toapapper.
Japp, på erbjudande. Måste vara mjukt annars blir jag ”butt hurt”
 
pacman42 pacman42 skrev:
Inte på Biltema heller (nere till höger)?
Behöver man en ursäkt för att köra till Biltema? 🤔
 
J
13th Marine 13th Marine skrev:
Behöver man en ursäkt för att köra till Biltema? 🤔
JA!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
JA!
Duger "jag behövde avfettning?" 🤔
 
J
13th Marine 13th Marine skrev:
Duger "jag behövde avfettning?" 🤔
Ytterst tveksamt.
 
  • Haha
Robert-san01
  • Laddar…
J Jansson69 skrev:
Ytterst tveksamt.
Då får jag fråga nästa gång, räcker ett PM till dig eller ska vi starta en samlingstråd?
 
  • Haha
Festlund
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Konstigt... Hittade ingen mjölk alls...

[bild]

Fanns ca 10 borrslipar i Trelleborg igår.
Jag som brukar gnälla över mina lidl-fynd, får se till att ge beröm när det är befogat. Jag har köpt billiga diamantskivor och de är verkligen kanon. Den 230 mm jag köpte för ett par år sedan har kapat massor med sten, tegel och betong och är fortfarande lika bra som när den var ny. Den lilla har inte gått lika hårt, men funkar också precis som den ska. Klart värda att köpa.
 
  • Gilla
Fairlane och 5 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Jag som brukar gnälla över mina lidl-fynd, får se till att ge beröm när det är befogat. Jag har köpt billiga diamantskivor och de är verkligen kanon. Den 230 mm jag köpte för ett par år sedan har kapat massor med sten, tegel och betong och är fortfarande lika bra som när den var ny. Den lilla har inte gått lika hårt, men funkar också precis som den ska. Klart värda att köpa.
39kr för 4 känns som man inte kan klaga på priset oavsett 😅 köpte och la i bra att ha lådan.
 
  • Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.