29 742 läst ·
85 svar
30k läst
85 svar
Köpråd tångamperemeter
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 181 inlägg
Attans och jag som står i valet o kvalet att köpa en. Jag trodde den fixade detta men där ser man 
Men jag kanske ändå kan få reda på varifrån du köpte din. Gärna en länk.
Med vänlig hälsning
/B
Men jag kanske ändå kan få reda på varifrån du köpte din. Gärna en länk.
Med vänlig hälsning
/B
Javisst, köpte den här efter @hempularens tips: https://www.pinsonne-elektronik.de/pi11/pd156_ut211b.html
Dock är deras webshop lite knepig som sagt, fick aldrig någon bekräftelse på ordern. Websidan hängde sig och fick inget på mailen, men ordern var skickad mindre än 24 timmar senare - trots helg.
Inte svarade de på mitt mail heller om vad som hänt...
Dock är deras webshop lite knepig som sagt, fick aldrig någon bekräftelse på ordern. Websidan hängde sig och fick inget på mailen, men ordern var skickad mindre än 24 timmar senare - trots helg.
Inte svarade de på mitt mail heller om vad som hänt...
Får korrigera mig själv på punkten om att butiken där jag beställde faktiskt svarade på mitt mail när beställningssidan hakade upp sig. Svaret kom på 3 minuter trots sen fredag kväll. Det är sjukt bra.
Mailet hade bara hamnat i skräpposten
Mailet hade bara hamnat i skräpposten
Hej !
Har läst alla inlägg i denna tråden och förstår att du var nöjd med produkten och leverantören. Lika nöjd fortfarande ?
Är Fluke-ägare idag men ska nu skaffa mig en tångamperemeter för att logga strömförbrukning för olika installationer i fastigheten. Misstänker att 211b även klarar mäta ackumulerad förbrukning över en viss tid eller ?!
Vill stämma av kort före jag trycker på beställningen.
Tacksam för svar.
Har läst alla inlägg i denna tråden och förstår att du var nöjd med produkten och leverantören. Lika nöjd fortfarande ?
Är Fluke-ägare idag men ska nu skaffa mig en tångamperemeter för att logga strömförbrukning för olika installationer i fastigheten. Misstänker att 211b även klarar mäta ackumulerad förbrukning över en viss tid eller ?!
Vill stämma av kort före jag trycker på beställningen.
Tacksam för svar.
mexitegel skrev:
Javisst, köpte den här efter @hempularens tips: [länk]
Dock är deras webshop lite knepig som sagt, fick aldrig någon bekräftelse på ordern. Websidan hängde sig och fick inget på mailen, men ordern var skickad mindre än 24 timmar senare - trots helg.
Inte svarade de på mitt mail heller om vad som hänt...
Ok. Tack för snabbt svar. Då får man helt enkelt mäta vid ett antal ggr för att få en uppfattning om genomsnittlig dygnsförbrukning
GK100 skrev:

