Jag har en 5g2.5 till dosan, alltså 3 faser i dosan.
Jag lägger:
L1 - brun till spisen
L2 - svart till spisen
L3 - Wago
Nolla - Blå och grå till spisen
Jord - Jord till spisen
Jag lägger:
L1 - brun till spisen
L2 - svart till spisen
L3 - Wago
Nolla - Blå och grå till spisen
Jord - Jord till spisen
Jag har en 5g2.5 till dosan, alltså 3 faser i dosan.useless skrev:
Jag lägger:
L1 - brun till spisen
L2 - svart till spisen
L3 - isolerad i wago
Nolla - Blå och grå till spisen
Jord - Jord till spisen
Allt låg sedan tidigare med wago i en dosa utan plintar.
Men är kopplingen som jag nämnde ovan rätt?
Men är kopplingen som jag nämnde ovan rätt?
Förstår, ursäktar mig själv också haha, dåligt skrivet och slarvigt kollat på bilden😅😂😂
Så efter den oerhört komplicerade och extremt viktiga utbildningen hår man alltså ut på nättet och frågar amatörer hur man ska göra….
Klicka här för att svara