19 159 läst ·
360 svar
19k läst
360 svar
Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba.
Har du kontaktat supporten än? För dom är ändå snabba på att svara.pacman42 skrev:
Så kan du iaf försöka utesluta att du har ett måndagsex.
Jag satt och kollade på min igår hur den vände, och inte vid ett enda tillfälle var den i närheten av att komma i närhen av gränsen vid trepunktsvändningar, ser inte ens hur det skulle då till. men det var iofs bara på raka eller konvexa gränser.
De vill ha en loggfil från när det händer. Men det kändes som "goddag yxskaft". De ville bara bli av med mig.O [old rusty] skrev:Har du kontaktat supporten än? För dom är ändå snabba på att svara.
Så kan du iaf försöka utesluta att du har ett måndagsex.
Jag satt och kollade på min igår hur den vände, och inte vid ett enda tillfälle var den i närheten av att komma i närhen av gränsen vid trepunktsvändningar, ser inte ens hur det skulle då till. men det var iofs bara på raka eller konvexa gränser.
Bara för att jag väntar på loggar från klipparen så valde den att klippa gräset längs med branterna idag. Inga bekymmer på fyra timmar, helt otroligt...
Jag gör buffertzon på den halvan av gräsmattan ikväll.
Jag gör buffertzon på den halvan av gräsmattan ikväll.
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 334 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 334 inlägg
Googlade Tri-Fusion-positionering (360° LiDAR + NetRTK + Dual Camera AI Vision)pacman42 skrev:
Vet ej om det kan stämma men fick svar att klipparen lär sig klippzonerna i området efter ett tag 🤔
Nu är den klar också. Inga problem så länge den inte vänder i 15-45 graders vinkel mot kanten.pacman42 skrev:
Jag har en gräsmatta jag inte integrerat än. Där får jag ställa in 45 graders klippning för att tvinga fram problemet...